شناسهٔ خبر: 51115726 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سوداگران مرگ در دام پلیس مازندران

ماموران پلیس در عملیاتی ۲ قاچاقچی مواد مخدر را به همراه ۱۰۰ کیلو حشیش در ساری دستگیر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزای صدا و سیمای مرکز مازندران ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران در تشریح این خبر گفت : ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ساری با خبر شدند.

سرهنگ علیرضا ثقفی افزود : پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی، حین تردد در یکی از محور‌های این شهرستان دستگیر شدند.

او از کشف ۱۰۰ کیلو گرم حشیش در بازرسی از خودرو و منزل متهمان خبر داد و گفت: در ادامه این عملیات یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و یک قبضه سلاح جنگی از مخفیگاه متهمان نیز کشف شد.

سرهنگ ثقفی با اشاره به معرفی این سوداگران مرگ به مرجع قضائی اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی همچون قتل، اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده‌ها برشمرد و گفت: برای جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و مقابله با سوداگران مرگ همکاری همه جانبه مردم با پلیس الزامی است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی مازندران در خاتمه از مردم خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای سالم با جوانانی پویا هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نظر شما