شناسهٔ خبر: 51114314 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

انهدام شبکه هرمی در جنوب تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری 18 عضو آن در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ " جلیل موقوفه ای " اظهار داشت: در پي دریافت خبری مبني بر فعاليت یک شرکت هرمی در محله ابوذر، بررسی موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.
وی افزود: با اقدامات اطلاعاتي به عمل آمده صحت موضوع براي پليس محرز شد و عملیات کلانتری 161 ابوذر محل فعاليت اعضای اين باند را در يك ساختمان مسکونی شناسايي كردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بيان اينكه ماموران با هماهنگي قضائي به محل مورد نظر اعزام شده و 16 نفر از اعضاي اين شركت هرمي را به همراه 2 سرشاخه اصلی شرکت دستگير كردند ادامه داد: اعضای این شرکت اظهار داشتند با پرداخت مبلغی برای کاریابی از استان های هم جوار استان تهران به این محل مراجعه و تحت آموزش قرار گرفته اند.

این مقام انتظامی در پايان با بيان اينكه تعدادی تجهیزات از قبیل لپ تاپ و تلفن همراه و 38 جزوه آموزشی از این مکان کشف شد، خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل فوق یک قبضه سلاح کمری جنگی به همراه 5 عدد فشنگ جنگی از یکی از سرشاخه های اصلی شرکت کشف شد و متهمان با تشكيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما