شناسهٔ خبر: 51112940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای ششمین طرح رعد شهرستان ری

۲۸۶ مجرم دستگیر و ۱۱ باند ساماندهی مجرمین در شهرستان ری متلاشی شد.

صاحب‌خبر -
 

اجرای ششمین طرح رعد شهرستان ریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در ارائه گزارش ششمین طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری، گفت: ماموران کلانتری‌های ۱۳ گانه شهرستان ری در۴۸ ساعت گذشته در عملیات‌های مختلف موفق به دستگیری این تعداد متهم شدند.


وی با اشاره به دستگیری ۱۵۸ سارق حرفه‌ای و سه قبضه سلاح سرد و گرم در این مرحله از طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری، افزود: ۱۶۸ فقره از اموال مکشوفه پس از شناسایی مالباختگان به آنان تحویل داده شد.


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری گفت: ۴۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر به همراه چهار کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی نیز در ششمین طرح رعد شهرستان ری دستگیر شدند.


وی با بیان اینکه ماموران ستاد فرماندهی شهرستان ری ۳ هزار لیتر انواع مشروبات الکی را از هفت فروشنده کشف و ضبط کردند، اظهار داشت: متهمان برای انجام روال قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.


سرهنگ جلیلیان ارزش مجموع کشفیات ۴۸ ساعت گذشته ستاد فرماندهی شهرستان ری در قالب اجرای ششمین مرحله از طرح رعد ۷۰ میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: ۲ نفر از اراذل اوباش سطح ۲ منطقه جنوب تهران احضار و برای آنان اخطار صادر شده است و همچنین ۶ نفر از اراذل اوباش سطح سه منطقه نیز که تحرکاتی داشته اند دستگیر شده اند.


وی خاطر نشان کرد: از زمان آغاز به کار ستاد فرماندهی شهرستان ری طی تاکنون شاهد کاهش ۱۲ درصدی انواع سرقت، و افزایش ۳۷ درصدی دستگیری سارقین و انواع کشفیات در سطح شهرستان هستیم.


فرماندار شهرستان ری نیز در حاشیه اجرای ششمین طرح رعد شهرستان ری با اشاره به توفیقات خوب پلیس امنیت اقتصادی در سطح شهرستان ری، افزود: هم اکنون شاهد کشف افزایش کالا‌های قاچاق از انبار‌های ری و همچنین برخورد با خودرو‌های شوتی قاچاق بر در جاده‌های مواصلاتی شهرستان هستیم.

<div id="video-display-embed-code_7318973"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3291917/7318973?width=400&height=300"></script></div>

توکلی با اشاره به کشف هزار و ۲۸۰ تن از مواد اولیه پتروشیمی در انبار‌های شهرستان ری گفت: افراد خاصی این مواد را از طریق بورس خریداری و پس از نگهداری در انبار‌های شهرستان ری به قیمت‌های چند برابری به کارگاه‌های کوچک عرضه می‌کردند.

وی اظهار داشت: پلیس اقتصادی و سایر دستگاه‌های نظارتی شهرستان ری ضمن شناسایی این افراد مواد پتروشیمی را ضبط کردند.

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه نحوه توزیع مواد پتروشیمی در حال حاضر به سود واحد‌های کوچک نیست، افزود: وزارت صمت در این حوزه باید تمهیدات لازم را داشته باشد تا این موارد به صورت مستقیم به دست کارگاه داران کوچک برسد.

نظر شما