شناسهٔ خبر: 51106238 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قهرمان جهان مدال طلای خود را به آتش نشانان کرمانشاهی تقدیم کرد

قهرمان کشتی جهان پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات ارتش های جهان، مدال خود را به آتش نشانان کرمانشاهی اهدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن تیموری قهرمان کشتی جهان مدال طلای جهان خود را به آتش نشانان کرمانشاهی اهدا کرد.

این کشتی گیر با اخلاق کرمانشاهی در آذر ماه سال جاری با غلبه بر حریفانی از ارمنستان، سوریه و الجزایر بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلای مسابقات کشتی ارتش های جهان را از آن خود کرد.

وی با حضور در دفتر رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه مدال خود را به پاس رشادت ها و فداکاری های آتش نشانان به آنان اهدا کرد.

تیموری در این دیدار ضمن تقدیر از آتش نشانان گفت: هر زمان که اتفاقی می افتد مردم به آتش نشانان مراجعه می کنند که این نشان از اعتماد آنان به عزیزان آتش نشان است.

وی افزود: بعنوان یک کرمانشاهی و به نمایندگی از مردم شهرم وظیفه دانستم که به پاس تلاش های آتش نشانان قهرمان که با جان خود حافظ جان و مال مردم هستند، تقدیری از آنان داشته باشم که امروز توفیق شد مدال خود که زحمت بسیاری برای آن کشیده ام را به پاس رشادت های آتش نشانان قهرمان به آنان هدیه کنم.

گفتنی است که مهندس فرهودی رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری کرمانشاه نیز در این دیدار با اهدای لوح سپاس از اقدام ارزنده این ورزشکار بااخلاق کرمانشاهی قدردانی و برای این قهرمان ارزنده آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما