شناسهٔ خبر: 51105476 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

خبرنگار روزنامه آمریکایی پولیتیکو: هیات مذاکره کننده ایران از لحن منفی در مذاکرات استفاده کرده است

«استفانی لیختن اشتاین» خبرنگار حوزه سیاست خارجی که برای روزنامه آمریکایی پولیتیکو کار کرده و برای پوشش مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ در وین مستقر شده است. دریکی از توئیت هایش، در خصوص روند مذاکرات می نویسد: منابع غربی در روز نخست مذاکرات گفتند معلوم نیست تا چه میزان ایران آماده انجام توافق است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «استفانی لیختن اشتاین» خبرنگار حوزه سیاست خارجی  که برای روزنامه آمریکایی پولیتیکو کار کرده و برای پوشش مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ در وین مستقر شده است. دریکی از توئیت هایش، در خصوص روند مذاکرات می نویسد: منابع غربی در روز نخست مذاکرات گفتند معلوم نیست تا چه میزان ایران آماده انجام توافق است.

او به نقل از منابع  غربی ادعا کرد: معلوم نیست آیا ایران برای مذاکره به وین آمده یا فقط تظاهر به انجام مذاکره می کند؟

این خبرنگار روزنامه آمریکایی پولتیکو در ادامه توئیت خود مدعی شد: منابعی گفته اند که ایران مواضع ضد تحریم خود را در نشست کمیسیون مشترک تکرار کرده و از لحن منفی و ضدآمریکایی استفاده کرده است.

خانم استفانی در ادامه رشته توئیت خود آورده است: منابع همچنین می گویند که دو روز آینده(سه شنبه و چهارشنبه که قرار است کارگروه هایی با موضوع لغو تحریم ها و مسائل هسته ای ایران تشکیل شود) می تواند به نوعی راستی آزمایی باشد و تا حدودی فضا را روشن کند.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما