شناسهٔ خبر: 51105005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تیم مذاکره‌کننده در راستای سیاست ابلاغی رهبر معظم انقلاب مذاکره می‌کند/ برداشتن تحریم‌ها هدف اصلی مذاکرات است

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران در فعالیت هسته‌ای خود به‌دنبال بمب اتم و جنگ در جهان نبوده و از طریق دانش هسته‌ای می‌خواهد به موفقیت‌هایی در حوزه کشاورزی، پزشکی و غیره برسد.

صاحب‌خبر -

رحمت‌الله نوروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: الگو نظام جمهوری اسلامی در کشور بر مبنای سیره پیامبران و ائمه اطهار(س) بوده و ما هیچ‌گاه به‌دنبال جنگ و زورآزمایی در جهان نبودیم.

وی تصریح کرد: کشورهای اروپایی به ویژه آمریکا در فعالیت‌های هسته‌ای خود به‌دنبال بمب اتمی و زرادخانه‌های اتمی بوده در حالیکه در کشور ما بر مبنای الگوی اسلامی به‌دنبال این فعالیت‌ها نیستیم و دانش هسته‌ای خود را در حوزه‌های کشاورزی، پزشکی و غیره ارتقاء می‌دهیم.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بمب ما ایمان، اعتقاد، وجود ۲۵۰ هزار شهید و شهدایی مانند شهید «فخری‌زاده» و «سردار سلیمانی» بوده و ما برای صدور اسلام و انقلاب اسلامی  در جهان نیاز به تولید بمب اتمی نداریم.

وی ادامه داد: ایجاد روابط اقتصادی و اجتماعی برای توسعه و پیشرفت هر کشور نیاز است و ما در مذاکرات به‌دنبال یک توافق دو جانبه در چارچوب نظام‌جمهوری اسلامی بوده و در این مذاکرات سیاست کلی نظام بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری خط قرمز ما است.

نوروزی برداشتن تحریم‌ها هدف اصلی مذاکرات دانست و گفت: تیم مذاکره‌کننده ارشد کشورمان یک تیم قوی و توانمند بوده و به دنبال شفاف‌سازی این مذاکرات است و مطمئنا با اقتدار و صلابت و با حفظ اصول نظام جمهوری اسلامی و حقوق ملت ایران وارد مذاکره خواهد شد.
انتهای پیام/۲۳۰۷

نظر شما