شناسهٔ خبر: 51099438 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشته شدن ریش سفید در درگیری طایفه ای در میرجاوه

فرماندهی انتظامی شهرستان میرجاوه از درگیری طایفه‌ای در این شهرستان خبر داد و گفت: در این درگیری ۴ نفر مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ اسماعیل عزیزی فرماندهی انتظامی شهرستان میرجاوه   گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده تعداد ۵ نفر از یک طایفه که درحال تردد با دودستگاه خودرو تویوتا در شهرستان میرجاوه به سمت ریگ ملک بوده اند مورد حمله مسلحانه افراد ناشناس قرار میگیرند.

وی افزود: متاسفانه هر ۵ نفر دراین درگیری به شدت مجروح شده و یکی از مصدومان به هویت حاج کریم گمشادزهی که از بزرگان وریش سفیدان طایفه‌ای بوده به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و ۴ نفر دیگر نیز به علت وخامت حال جسمانی جهت مداوا و ادامه مراحل درمانی به بیمارستانی در شهر زاهدان منتقل شدند.

سرهنگ عزیزی بیان داشت: هم اکنون تیم‌های انتظامی و اطلاعاتی در محل حضور داشته و اوضاع تحت کنترل پلیس قرار دارد و عملیات دستگیری قاتل و دیگر عاملان این درگیری آغاز شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه اظهار داشت: از همان دقایق نخست این گزارش به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی فرد ویا افراد دخیل در این درگیری آغاز شده است.

وی در پایان با بیان اینکه مراحل برخورد قضایی با خاطیان این درگیری با تشکیل پرونده و با هماهنگی مرجع قضایی در حال پیگیری است خاطر نشان کرد: پلیس با هرگونه اخلال در نظم عمومی قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد و اطلاعات تکمیلی در این خصوص نیز متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای  پیام/ع

نظر شما