شناسهٔ خبر: 51096889 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول بسیج جامعه کشاورزی شهرستان ساری؛

اردوی جهادی دامپزشکی سپاه در مناطق محروم ساری برگزار شد

فرزین گفت: اردوی جهادی تخصصی دامپزشکی و کشاورزی سازمان بسیج جامعه کشاورزی شهرستان ساری به مناسبت هفته بسیج با حضور گروه جهادی شهید «محمود رادمهر» در مناطق محرومی که دسترسی به دامپزشک دشوار و محدود است، برگزار شد.

صاحب‌خبر -

«ندا فرزین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری  شبستان   از ساری، با بیان اینکه گروه جهادی تخصصی دامپزشکی کانون بسیج جامعه کشاورزی ساری با عنوان گروه جهادی شهید مدافع حرم«محمود رادمهر» در روستاهای محروم این شهرستان اقدام به خدمت رسانی می کند،  اظهار کرد: به مناسبت ۴۲سالگی بسیج از سوی کانون بسیج جامعه کشاورزی سپاه ساری درقالب گروه جهادی شهید «محمود رادمهر» سه اردوی تخصصی دامپزشکی و کشاورزی در روستاهای چورت، زرین آباد علیا و منطقه نوبنیاد ساری برگزار شد.

 

 

مسئول بسیج جامعه کشاورزی شهرستان ساری افزود: جهادگران عرصه کشاورزی و دامپزشکی گروه جهادی شهید مدافع حرم «محمودرادمهر» با حضور در بین هم استانی های مناطق محروم، خدمات رسانی رایگان و جهادی داشتند.

 

 وی گفت: این گروه جهادی با معاینه و ویزیت رایگان دام ها و مشاوره در جهت کمک به مناطق محروم گام برداشتند. همچنین کالبدگشایی جهت تشخیص بیماری توسط دانپزشک برای دام های بیمار انجام شد.

 

 

فرزین بیان کرد: تیم تخصصی کشاورزی نیز از باغات و مزارع بازدید کردند و توصیه های فنی تخصصی به باغداران سختکوش و پرتلاش روستاهای مرکز مازندران ارائه شد.

 

وی افزود: گروه جهادی تخصصی کشاورزی و دامپزشکی ظرفیت مناسبی درپایش سلامت و معاینه رایگان دام های سبک و سنگین در مناطق محروم محسوب می شود.

 

 

 فرزین هدف از برگزاری این اردوهای جهادی را ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و افزایش بهره وری و تولید محصولات کشاورزی و فرآورده های دامی در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و شعار سال مبنی بر«تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»اعلام کرد و گفت:این گروه جهادی متشکل از فارغ التحصیلان رشته های مختلف کشاورزی، دامپروری و دامپزشکی می باشد.

  

 

به گزارش شبستان ، شهید والامقام«محمود رادمهر» 17اردیبهشت سال 95 پس از نقض آتش بس در سوریه، به همراه محمد بلباسی از قائم شهر، علی جمشیدی از نور، رضا حاجی‌زاده از آمل، حسن رجایی‌فر و سید رضا طاهر از بابل، سیدجواد اسدی و سعید کمالی از ساری، علیرضا بربری از بابلسر، علی عابدینی از فریدونکنار، حسین مشتاقی از نکا، رحیم کابلی و یدالله قنبری از بهشهر در شهرک راهبردی خانطومان سوریه به دست تکفیری ها به شهادت رسیدند که پیکر مطهر شهید «رحیم کابلی» هنوز به وطن بازنگشت.

پایان پیام/286

نظر شما