شناسهٔ خبر: 51091164 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

برخورد قاطع شهرداری تهران با تخلفات ساختمانی یک مجتمع تجاری لاکچری

شهردار ناحیه ۲ منطقه یک تهران از پلمب دو تونل انسان رو و ماشین‌رو در مجتمع تجاری پالادیوم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهر، روز گذشته یکشنبه ۷ آذرماه با حضور عوامل اجرایی و حقوقی شهرداری عملیات مسدودسازی و پلمب پل تردد هوایی و تونل زیرگذر مجتمع تجاری پالادیوم بر اساس حکم قطعی ماده ۱۰۰ اجرا شد.

حمید محمودی شهردار ناحیه ۲ منطقه یک در تشریح جزئیات اجرای حکم مجتمع تجاری پالادیوم گفت: روز گذشته، یکشنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۰با حضور نیروهای اجراییات، حقوقی، اجرای احکام و عوامل اجرایی ناحیه 2، اقدام‌های لازم درخصوص مسدودسازی و مهر و موم 2 مسیر روگذر و یک مسیر زیرگذر انسان‌رو و ماشین‌رو مجموعه پالادیوم اجرا شد.

شهردار ناحیه ۲ منطقه یک تهران افزود: مسیر روگذر این مجموعه که محل اتصال قسمت شمالی و جنوبی بود، در حال حاضر مسدود است تا با فراهم شدن الزامات فنی و اجرایی برای جمع‌آوری و برچیده شدن کامل آن اقدام مقتضی انجام شود.

محمودی ادامه داد: تخلفات مجتمع پالادیوم که به ماده ۱۰۰ ارسال‌ شده بود، در شعبه بدوی - بعد از بررسی کارشناسی - رأی به جمع‌آوری و تخریب ساختمان جنوبی و جمع‌آوری تونل و پل هوایی داده شد که مالک این مجتمع به رأی صادرشده اعتراض کرد و موضوع مورد تجدیدنظر قرار گرفت و اکنون با صدور روی نهایی، حکم اجرا شد.

یکی از شعارهای دوره جدید مدیریت شهری برخورد با تخلفات ساختمانی بود که این اقدام با دانه‌درشت‌ها آغاز شده است.

نظر شما