شناسهٔ خبر: 51090675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار سابق ایلام:

اختصاص ۴.۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در حوزه نفت و گاز در سفر رئیس‌جمهور

محمدجواد داودی نصر

استاندار ایلام گفت: نتیجه‌ی سفر رییس جمهوری به ایلام ۴.۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در حوزه نفت و گاز و اختصاص ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های استان است.

صاحب‌خبر -

«محمد نوذری» در مراسم تکریم خود که با حضور وزیر کشور، برگزار شد، ضمن تجلیل از مهمان‌نوازی مردم ایلام، اظهار کرد: مراسم استقبال از زائران اربعین جلوه‌ای از این مهمان‌نوازی است و شهری با۶۰۰هزار نفرجمعیت،میزبان چندین میلیون زائر است این به آن معنا است که امام حسین(ع) در این مسیر به مردم استان کمک می‌کند.

استاندار سابق ایلام تصریح کرد:اختتام کاربنده که روز یکشنبه بود به مناسبت کنگره ۳ هزار شهید استان خدمت رهبر رسیدیم و با همه وجود خدمت آقا مشکلات استان را عرض کردم.

وی گفت: بنده بیشتر در پست معاونت سیاسی بوده‌ام و دیدی بدون جنجال نسبت به مسائل و موضوعات داشتم و بر اساس منافع استان پیش رفتم و مسائل سیاسی را وارد کار نکردم و ملاک برای من توانایی و شاخصه کار بود چون اعتقاد داشتم جنجال سیاسی به درد استان نمی‌خورد.

نوذری با اشاره به این که سعی بنده این بوده که مسائل امنیتی و سیاسی را به فرهنگی تبدیل کنم،گفت: امسال سفر روسای سه قوه را به استان ایلام داشتیم که امیدواریم منشاء خیر و برکت باشد.

نوذری نفت و گاز، مرز مشترک با عراق، کشاورزی و گردشگری را چهار مزیت استان ایلام دانست و گفت: در سفر رئیس‌جمهور و مطالبه‌گری‌های انجام  شده و ماحصل این سفر دستاوردهای خوبی داشت که فقط ۴.۵ میلیارد دلار در حوزه نفت و گاز سرمایه‌گذاری شد.

انتهای پیام

نظر شما