شناسهٔ خبر: 51081986 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

اطلاعیه

فرآیند ارسال سوابق تحصیلی و گواهی محل تحصیل سه سال آخر دوره دوم متوسطه پذیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه محل پذیرش

وزارت آموزش و پرورش، جهت سهولت در فرآیند ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری و یا صرفا" بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی در سال ۱۴۰۰ ، امکان ارائه الکترونیکی کارنامه و سوابق فارغ التحصیلی در سامانه تائیدیه تحصیلی به آدرس الکترونیکیhttps://emt.medu.ir را از تاریخ۱4۰۰/۷/۳ برای متقاضیان فراهم نموده است.

صاحب‌خبر -

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری

به اطلاع می رساند

1- پذیرفته شدگان  آزمون سراسری با مراجعه به سامانه تائیدیه تحصیلی به آدرس الکترونیکیhttps://emt.medu.irو مشخص نمودن نظام آموزشی ، با انتخاب گزینه »سوابق فارغ التحصیلی» ، ارسال کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی محل های تحصیل دوره دوم متوسطه ، به دانشگاه محل پذیرش خود را درخواست نمایند. که پس از کامل شدن فرآیند درخواست، کد پیگیری در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت و با ارائه این کد به دانشگاه محل پذیرش، مدارک درخواست شده ، ازطریق سامانهkemt.medu.ir توسط دانشگاه مذکور قابل دریافت می باشد.

.برای فارغ التحصیلان شهریور سال ۱۳۹۵ و بعد از آن ، نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود نمی باشد.

.فارغ التحصیلان خرداد سال ۱۳۹۰ و قبل از آن ، با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق ، به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام می شود به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیل خودمراجعه ، تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تائید ، مدارک تحصیلی را اسکنو در سامانه بارگذاری نمایند.

۲- دانشگاه های محل پذیرش ، ترتیبی اتخاذ نمایند که بر اساس مدارک ارسالی به شیوه الکترونیکی ، شرایط ثبت نام پذیرفته شدگان را فراهم نمایند.

۳- علاوه بر موارد فوق، اخذ تأییدیه تحصیلی (از طریق آدرس های الکترونیکی https://kemt.medu.ir

برای استعلام گیرندگان و https://emt.medu.ir

برای متقاضیان) و اصل مدرک دیپلم از کلیه پذیرفته شدگان ، توسط دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ضروری می باشد.

 

نظر شما