شناسهٔ خبر: 51081125 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتتاح چند طرح عمرانی در استان مرکزی با حضور مسئول بسیج سازندگی کشور

با حضور سردار زهرایی چند طرح عمرانی بسیج سازندگی در شهرستان‌های استان مرکزی به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با حضور سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور، مسئولین استانی و شهرستانی چند طرح عمرانی بسیج سازندگی در شهرستان‌های استان مرکزی به بهره برداری رسید.

در شهرستان کمیجان ۸ واحد مسکن معلولین و مددجویی بهزیستی و یک پروژه آبرسانی و ذخیره آب کشاورزی در روستای اسفندان به بهره برداری رسید.

سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج سازندگی در جهت رفع محرومیت‌ها و جهش مسکن ملی و در راستای تحقق ساخت یک میلیون مسکن دولت به دنبال ساخت و تکمیل ۱۳۰ هزار مسکن در مناطق محروم و کم برخوردار کشور است.

سردار زهرایی افزود: اولویت بسیج سازندگی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مناطق شناسایی شده و هدف است و در هفته بسیج شاهد آغاز ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن محرومین در شهرستان‌های مختلف کشور بودیم.

در شهرستان خنداب هم باشگاه ورزشی بدنسازی در روستای آقداش بخش قره چای شهرستان خنداب که با همت اهالی روستا به مبلغ ۲۷۰ میلیون تومان خریداری و تکمیل و تجهیز شده توسط مسئولین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.


همچنین پل آب رو بین روستا‌های شاوه و امامزاده دهچال شهرستان خنداب که توسط بسیج سازندگی ناحیه خنداب و دهیاری روستای شاوه با اعتبار ۷۰ میلیون تومان ساخته شده توسط مسئولین شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور یک باب خانه محروم در شهر ساروق افتتاح و به صاحب خانه تحویل داده شد.

در این مراسم سروان جیریایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدصدوقی ساروق بیان کرد: هزینه ساخت این منزل ۶۵ متری بیش از ۲۱۰ میلیون تومان بود که با همت و تلاش شبانه روزی گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج شهید صدوقی با صرفه جویی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان انجام شده وکار ساخت این منزل در بازه زمانی چهار ماه طول کشید.

انتهای پیام / ج

نظر شما