شناسهٔ خبر: 51079589 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کمرانی:

خدا را شکر اتفاقات خوبی برای ما رقم خورد

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در خصوص مسابقات جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات آزاد جهانی تکواندو بانوان ۲۰۲۱ عربستان اظهار کرد: خدا را شکر که بازیکنان تیم ملی تکواندو توانستند در اولین دوره مسابقات آزاد جهانی تکواندو بانوان ۲۰۲۱ عربستان مدال‌های خوبی را کسب کنند. کسب این مدال‌ها باعث افزایش رنکینگ بازیکنان ما شد و این موضوع یک امتیاز مثبت برای ما قبل از مسابقات جهانی چین بود.

او گفت: چند تکواندوکار ما با کسب امتیازات خوبی توانستند، جواز حضور در مسابقات گرند پری را کسب کنند. ما می‌توانیم با برنامه ریزی در این مسابقات شرکت کنیم و بازیکنان ما وارد گردانه مسابقات گرند پری شوند. خدا را شکر که اتفاقات خوبی برای ما رقم خورد و بازیکنان ما با کسب این مدال‌ها توانستند انرژی بگیرند و به این خود باوری برسند که در میادین بزرگتر و مختلف بتوانند مدال کسب کنند.

او افزود: همه المپیکی‌ها در این مسابقات حذف شدند و سطح این مسابقات خیلی بالا بود. فکر می‌کنم که در این مسابقات توانایی دختران ایرانی به همه دنیا ثابت شد. فدراسیون تکواندو حمایت‌های خوبی را انجام داد. پولادگر قبل از اعزام تیم ملی تکواندو بانوان به عربستان تلاش‌های زیادی برای سفر تیم ملی تکواندو به مکه انجام دادند، اما متاسفانه همکاری‌های لازمی صورت نگرفت و این سفر انجام نشد و ما به مکه نرفتیم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما