شناسهٔ خبر: 51073876 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بیانی: سپاهان یکی از بهترین تیم‌های لیگ است

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: فردا در اصفهان بازی بسیار مشکلی برابر سپاهان داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، شاهرخ بیانی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر سپاهان اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به هواداران خوب نساجی و همچنین هواداران تیم سپاهان سلام و درود می‌فرستم. فردا در اصفهان بازی بسیار مشکلی برابر سپاهان داریم. این تیم یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و امیدوارم بتوانیم با دست پر از این بازی بیرون بیاییم.

وی افزود: می‌دانیم سپاهان از نظر تاکتیکی بسیار قدرتمند است، بازیکنان خوبی در اختیار دارد و از ساختار تیمی بسیار منسجمی برخوردار است و به همین دلیل صدرنشین لیگ است، اما نساجی قائم‌شهر نیز تیم بسیار جوان و پر انگیزه‌ای است و امیدوارم فردا یکی از زیباترین بازی‌های خود را به نمایش بگذاریم.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره مصدومان و محرومان تیمش برای دیدار با سپاهان گفت: در فوتبال همیشه بازیکن مصدوم داریم اما تمام بازیکنان ما در یک سطح هستند و بازیکنان جوان یا نیمکت‌نشین ما تفاوتی با بازیکنان ثابت ترکیب تیم ندارند. فردا با تمام قوا به زمین می‌رویم و مطمئن هستم بازی زیبایی انجام می‌دهیم، به خصوص اینکه می‌دانیم سپاهان ضد فوتبال بازی نمی‌کند و فوتبال روی زمین ارائه می‌دهد و ترکیب فوتبال سپاهان و نساجی، بازی زیبایی از آب درمی‌آید.

نظر شما