شناسهٔ خبر: 51073242 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پاکدل:

پاداش بانوان هندبالیست امشب پرداخت می‌شود

رئیس فدراسیون هندبال در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی بانوان به مسابقات جهانی اسپانیا توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا پاکدل در حاشیه مراسم بدرقه کاروان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان به مسابقات جهانی اسپانیا اظهار داشت: تا ۳ روز آینده تیم ملی هندبال بانوان به مسابقات  جهانی اعزام می‌شود. ایران اولین تیم محجبه‌ای است که در مسابقات جهانی حضور دارد و این باعث افتخار ما است.  

رئیس فدراسیون هندبال درباره هزینه انجام شده برای اعزام تیم ملی بانوان بیان داشت: فضای کشور در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد و امیدوارم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هم کمک کنند، البته حمایت‌های لازم را انجام داده اند. مسئولان کمیته ملی المپیک قول دادند اگر تیم جهانی شود پاداشی در نظر بگیرند که این اتفاق رخ داد و امروز این پاداش‌ها پرداخت خواهد شد.

پاکدل درباره برگزار نشدن دیدار تدارکاتی برای تیم ملی هندبال بانوان بیان کرد: بعد از اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا تعدادی از بازیکنان به کرونا مبتلا شدند و ما تنها توانستیم ۲ اردو برگزار کنیم. برای اردو‌های تدارکاتی تلاش زیادی کردیم، اما هر کاری کردیم نتوانستیم بازی دوستانه‌ای هماهنگ کنیم.

بیشتر بخوانید

رئیس فدراسیون هندبال گفت: تیم‌های اروپایی برنامه زمان بندی خود را از ماه‌ها قبل بسته اند. حتی با قزاقستان و ازبکستان صحبت کردیم که به ایران بیایند تا بازی کنیم، اما در واقع نتوانستند بیایند. تنها تیم ملی سوریه بود که دیدیم در این بازه زمانی این دیدار به ما کمک نمی‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما