شناسهٔ خبر: 51069185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پلمب هفت واحد نانوایی متخلف در ملایر

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر از پلمب هفت واحد نانوایی متخلف به علت کم فروشی و گران فروشی در این شهر خبر داد

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان،حسین فارسی در بازدید سرزده از نانوایی‌های سطح شهر ملایر گفت: افزایش قیمت نان دلیلی برای بروز تخلف نیست و با هرگونه تخلف در این زمینه به شدت برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به افزایش قیمت نان، مردم باید افزایش کیفیت نان را به طور واقعی احساس کنند، افزود: تیم‌های بازرسی باید به صورت روزانه از روند فعالیت نانوایی‌های سطح شهر بازدید کنند و چگونگی رضایت‌مندی شهروندان ارزیابی شود.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با تاکید بر اینکه بازرسانی از اتحادیه خبازان، اداره صمت و فرمانداری ملایر روزانه طی سه نوبت کیفیت نان و روند فعالیت نانوایی‌ها را بررسی کنند، تصریح کرد: کیفیت، وزن و ساعت فعالیت نانوایی‌ها از مهمترین عواملی است که در بازرسی‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فارسی بر لزوم تهیه جدولی از نانوایی‌های سطح شهر و گروه‌بندی آنها برای بازرسی‌های روزانه تاکید کرد و افزود: در بازدید امروز اکثر نانوایی‌ها موارد و الزامات مورد نظر را به خوبی رعایت کرده بودند و مشتری رضایت کامل داشت.

وی گفت : فقط چند نانوایی به دلیل عدم رعایت کیفیت نان، کم‌فروشی و رعایت نکردن موارد بهداشتی متخلف شناخته شدند و با هماهنگی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان، این واحدها تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

به گفته وی قیمت نان باید در نانوایی‌ها نصب و در معرض دید مردم قرار داده شود.

 حدود ۱۸۰ نانوایی در شهرستان ملایر فعالیت می‌کنند.

نظر شما