شناسهٔ خبر: 51069132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیرغلامان یزد و اصفهان وحدت دو استان را تقویت کنند

مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران از پیرغلامان و خادمان حسینی یزد و اصفهان خواست تا با توجه به فتنه انگیزی‌های معاندان، وحدت میان مردم دو استان را تقویت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دکتر سید حسن حسینی از شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و جبهه فرهنگی استان اصفهان خواست تا اتحاد دیرینه میان مردم یزد و اصفهان را تقویت کنند.


وی افزود: روضه خانه اصفهانی‌ها یکی از روضه‌های معروف یزد است که اغلب یزدی‌ها در آن شرکت می‌کنند و ارتباطات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی میان این دو استان از دیرباز پررنگ بوده و مبادلات تجاری و فرهنگی بسیاری بین این دو استان اتفاق افتاده است.


حسینی ادامه داد: آنچه این چند سال به دلیل مشکلات و تنش‌های آبی بین این دو استان اتفاق افتاده، موجب ایجاد کدورت میان مردم دو استان شده که در این شرایط پیرغلامان و خادمان حسینی باید به تقویت ارتباط گذشته و وحدت میان دو استان کمک کنند.


وی اعلام کرد: انتظار می‌رود خادمان حسینی و پیرغلامان هر دو استان با تاکید بر لزوم تامین آب شرب مردم استان یزد و پرداخت به مشکلات کشاورزان اصفهانی مانع سوء استفاده دشمنان و خدشه وارد کردن به اتحاد دو استان شوند.

نظر شما