شناسهٔ خبر: 51068129 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جریمه 60 هزار تومانی برای خودروهای پلاک مخدوش/ تخلف تاکسی‌های اینترنتی در همدان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از جریمه 60 هزار تومانی برای خودروهایی با پلاک مخدوش، ناخوانا و کثیف در همدان با اجرای طرحی در این زمینه خبر داد .

صاحب‌خبر -

فرخ جمالی؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از طرح برخورد با رانندگان وسایل نقلیه دارای پلاک کثیف، ناخوانا و مخدوش از امروز خبر داد و اظهارکرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر و کثیف، گل‌آلود و ناخوانا شدن پلاک وسایل نقلیه و ضرورت نظافت و شستشوی خودرو، طرح برخورد با وسایل نقلیه داری پلاک کثیف و ناخوانا در دستور کار است.

وی با تاکید به اینکه هفته‌های اخیر با بارش باران در استان مواجه بودیم اما چند روزی می‌شود هوا صاف و ابری است و دلیلی ندارد پلاک خودروها ناخوانا باشد گفت: در این روزها برخی رانندگان به تمیزی خودروی خود توجه نمی‌کنند و پلاک آنها هم ناخوانا شده اما برخی خودروی خود را تمیز کرده‌اند در حالی که پلاک‌ها کثیف و ناخواناست که در هر صورت این خودروها مشمول جریمه می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اشاره به اینکه پلاک خودروی برخی رانندگان بدون اینکه توجه کرده باشند ناخواناست، افزود: رانندگانی که پلاک خود را عمدا مخدوش کنند، علاوه بر جریمه و توقیف خودروهایشان، به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه جریمه خودروهای متخلف ۶۰ هزار تومان است و تعدادی خودرو جریمه شدند که فعلا آمار در دسترس نیست در ادامه با هشدار به استفاده از تاکسی‌های اینترنتی نظیر اسنپ، خاطرنشان کرد: کسانی که از این خودروها استفاده می‌کنند، حتما طبق اپلیکیشن خودرو و راننده را مطابقت دهند.

جمالی با اشاره به اینکه مواردی از نداشتن گواهینامه از سوی راننده و عدم مطابقت راننده‌ای با تصویر اپلیکیشن گزارش شده است، افزود: افرادی که در این زمینه شکایاتی دارند می‌توانند با شماره ۱۲۴ اعلام کنند تا پیگیری و بررسی شود.

انتهای پیام/89026/

نظر شما