شناسهٔ خبر: 51067735 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی صادق آباد اسدآباد در نیمه راه

بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد گفت: حفاری و لوله گذاری طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی صادق آباد ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمود فیروزبخت ,بخشدار پیرسلمان بیان کرد: امسال با توجه به پیگیری‌های مستمر و پی در پی به عمل آمده و با اقدام به‌موقع مدیریت شرکت آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد به منظور برطرف کردن  مشکلات اهالی ۴ روستای صادق آباد، پیریوسف، گاودار و کوانج از توابع بخش پیرسلمان که در چند ساله گذشته در جهت تامین آب شرب روبرو بودند حفاری و لوله گذاری طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی در دستور کار قرار گرفت.

او گفت:حفاری و لوله گذاری طرح خط انتقال این مجتمع آبرسانی به طول حدود یک کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان در یک اقدام جهادی در جهت خدمات رسانی و رضایت اهالی روستا‌های صادق آباد، پیریوسف، گاودار و کوانج به لطف خداوند متعال هم اکنون با پیشرفت حدودا ۵۰ درصدی در حال اجرا است.

بخشدار پیرسلمان با اشاره به اینکه در صورت مساعد بودن آب  و هوا با سرعت طی هفته آینده حفاری و لوله گذاری به اتمام می‌رسد، افزود: با بهره برداری از این طرح بیش از ۱۲۳۰ نفر  جمعیت این چهار روستا از مزایای آب بهداشتی و سالم بهره مند خواهد شد .

انتهای پیام/غ

نظر شما