شناسهٔ خبر: 51060203 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

به دنبال بیست‌ونهمین بازی بدون شکست

گزارش: فولاد آره‌نا با نکونام جهنم است

قرمزپوشان اهوازی باید روز سه شنبه در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تراکتور و سرمربی جدیدش بروند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، بازگشت جواد نکونام به فولاد یکی از مهم‌ترین اخبار لیگ برتر در هفته‌های گذشته بوده است. حضور نکونام به تیم سابقش در دو هفته اخیر دو برد برای قرمزپوشان اهوازی در پی داشته و فولاد را در فاصله سه امتیازی با صدر جدول و با ۱۰ امتیاز در رده هفته قرار داده است.

 

شاگردان جواد نکونام در این هفته از مسابقات در حالی به مصاف تراکتور خواهند رفت که دوباره اعداد بالاشمار نباختن فولاد به همراه نکونام آغاز به کار کرده است. آخرین باخت فولاد به همراه نکونام به هفته دهم لیگ نوزدهم باز می‌گردد و البته این در حالی است که فولاد در زمان عبدالله ویسی در برابر پرسپولیس شکست خورد اما با حضور سرمربی سابق خود، هواداران امیدوارند که رکوردشان در خانه همچنان باقی بماند.

 

نکونام که فصل گذشته تیم مدعی و قدرتمندی را ساخته بود، در بازی های خانگی به هیچ تیمی باج نمی داد و پیروزی در فولاد آره نا غیرممکن شده بود. پس از جدایی نکو، رکورد خوزستانی ها از دست رفت ولی اکنون با بازگشت این مربی جوان که توانست قهرمانی جام حذفی را نیز به ارمغان بیاورد، اهوازی امیدوارند تیمشان به روزهای خوب قبل بازگردد.

 

 

فولاد در خانه و به همراه نکونام در 28 دیدار خانگی تن به شکست نداده که از این تعداد، 20 مورد آن با پیروزی همراه بوده است.  خوزستانی ها در استادیوم خانگی خود و در رقابت های لیگ برتر، هر کدام از تیم های گل گهر، استقلال، شهرخودرو، ماشین سازی، نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن را 2 مرتبه و تیم های پارس جنوبی جم، شاهین بوشهر، تراکتور، سایپا، نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان و هوادار تهران را نیز یک مرتبه شکست داده اند.

 

نکونام همچنین در فولاد آره نا برابر تیم های سایپا، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، پیکان، تراکتور، سپاهان و پرسپولیس به تساوی رسیده است. علاوه بر این، فولاد یک بار در جام حذفی از سد ملوان عبور کرد و در پایان 120 دقیقه تلاش مقابل سپاهان به نتیجه مساوی رسید تا بدین ترتیب رکورد شکست ناپذیری نکونام در خانه با فولاد به 28 بازی برسد.

 

پرویز مظلومی با ۳۲ بازی متوالی بدون باخت با تیم های‌ ابومسلم، مس کرمان و استقلال از این حیث در لیگ برتر رکورددار است و نکونام ۴ بازی دیگر اگر تیمش را در خانه بدون باخت هدایت کند، به رکورد مظلومی خواهد رسید.

 

انجام تمرینات با حداکثر فشار؛ نکونام گام به گام پیش می‌رود

برچسب‌ها:

نظر شما