شناسهٔ خبر: 51059504 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بیش از ۱۷۰۰ روستای کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار هستند

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: هم‌اکنون یک هزار و ۷۴۵ روستا معادل ۸۴ درصد روستا‌های این استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سیروس شهبازی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه اظهار داشت: میانگین برخورداری روستا‌های کشور از نعمت گاز ۸۸ درصد که در استان چهار درصد کمتر است که البته این مقدار در سال‌های قبل تا ۳۰ درصد نیز می‌رسید.

او همچنین با اشاره به هدف‌گذاری انجام شده در کشور برای برخورداری ۹۰۰ هزار مشترک دیگر از نعمت گاز در کشور تا پایان سال، افزود: سهم کرمانشاه از این تعداد ۲۸ هزار مشترک است که تاکنون ۵۸ درصد آن محقق شده است.

شهبازی تعداد مشترکان گاز استان را ۶۴۰ هزار اعلام کرد و ادامه داد: این مشترکان در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی، نیروگاه‌ها قرار دارند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه تعداد مشترکان واحد‌های صنعتی و تولیدی این شرکت را ۲ هزار و ۶۲۷ مورد اعلام کرد و بیان داشت: از این تعداد ۱۲۷ واحد آن‌ها امسال و ۱۳۸ واحد نیز سال گذشته گازدار شدند.

او همچنین از تعریف ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در حوزه گازرسانی استان طی سال جاری خبر داد و یادآور شد: قرار است امسال ۱۱ هزار کیلومتر شبکه خطوط انتقال و ۲۸۰ هزار انشعاب شهری و روستایی اضافه شود.

شهبازی با بیان اینکه سال گذشته ۲۵ هزار مشترک در شهر‌ها و روستا‌های استان به مشترکان شرکت گاز اضافه شدند، افزود: تا پایان سال جاری ۲۸ هزار مشترک اضافه خواهند شد.

او از بهینه‌سازی ۲۵۰ موتورخانه واحد‌های مسکونی به صورت رایگان خبر داد و بیان داشت: شهروندان متقاضی این کار می‌توانند به شرکت‌های گاز شهر‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/ق

نظر شما