شناسهٔ خبر: 51056434 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

صحن علنی|

قالیباف: نیرو‌های مسلح در ارتش و سپاه حضور مقتدرانه‌ای در آب‌های آزاد و خلیج فارس دارند

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در صحن علنی مجلس گفت: گفت: مجلس از رشادت‌های فرزندان غیور نیرو‌های مسلح در ارتش و سپاه که حضور مقتدرانه‌ای در آب‌های آزاد و خلیج فارس دارند، تقدیر و تشکر دارد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان -  محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: روز هفتم آذر که مصادف هست با روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را تبریک عرض می‌کنیم.
 
وی تاکید کرد: در هفتم آذر سال ۵۹ و در حمله نیروی دریایی ارتش ایران، ناوچه پیکان به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد و در همان عملیات نیروی دریای رژیم بعثی عراق را منهدم کردند.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این روز بزرگ را به همه دریادلان دلاور عرض تبریک داریم. مجلس از رشادت‌های فرزندان غیور نیرو‌های مسلح در ارتش و سپاه که حضور مقتدرانه‌ای در آب‌های آزاد و خلیج فارس دارند تقدیر و تشکر دارد.

قالیباف بیان داشت: همچنین جا دارد که هفته بسیج را به همه دریادلان بسیجی تبریک بگوییم و درود بفرستیم به روح همه شهدا و به ویژه شهدای بسیجی که ارزش‌های انقلاب اسلامی را به دوش کشیدند و همیشه در بخش‌های جهادی و اجتماعی در میدان بودند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین جمعه سپری شده اولین سالگرد شهید فخری‌زاده بود؛ داشمند برجسته هسته‌ای که به دست رژیم تا بن دندان مسلح و کودک‌کش صهیونیستی و ایادی آن به شهادت رسید.
 
وی تاکید کرد: امیدواریم فعالیت‌های علمی این شهید و شهدای هسته‌ای در توسعه مراکز تحقیقاتی هسته‌ای کشور با قدرت به پیش برود.
 
قالیباف بیان داشت: همچنین لازم است بگوییم رئیس جمهور به خاطر سفری که به اجلاس اکو داشتند در جلسه رای اعتماد حضور ندارند و به جای ایشان برادر عزیزمان آقای مخبر در جلسه حضور دارند.
 
 
انتهای پیام/
 

نظر شما