شناسهٔ خبر: 51052092 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سرمربی پورتو: در مورد طارمی صحبت نمی‌کنم

سرمربی پورتو در خصوص مهاجم ایرانی خود توضیحاتی را ارائه داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، پورتو در هفته گذشته در حالی با نتیجه ۲ بر صفر برابر لیورپول در هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا مغلوب شد که سرجیو کونسیسائو سرمربی این تیم مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو را با عصبانیت تعویض کرد.

 این درحالی است که طارمی در ۵ بازی اخیر پورتو در امر گلزنی ناکام بوده است، کونسیسائو در آخرین مصاحبه گفت: 

 نگران بودم که تیم  پورتو به اندازه کافی موقعیت ایجاد نکند. ما در مرحله گروهی لیگ قهرمانان شانس های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم، اگر اگر در لیگ قهرمانان چهار یا پنج موقعیت خلق کنیم، باید در مسابقات داخلی این تعداد به دو برابر افزایش یابد.

 وی افزود:

ما باید تیمی باهوش و خلاق باشیم. بازیکنانی وجود دارند که در پست اصلی خود به میدان نمی روند، اما می توانند غیبت مدافعان میانی را را پوشش که دهند که البته این شرایط برای ما ایده آل نیست. ما باید در موارد دیگر کار کنیم تا در صورت بروز اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی، آمادگی واکنش نشان دادن را داشته باشیم.

 مربی پورتو خاطرنشان کرد:

ما اساسا روی تیم خود تمرکز می کنیم و البته قدرت حریف را نیز در نظر می گیریم. بازی کردن با ویتوریا گیمارش همیشه بسیار دشوار است و آنها بازیکن باکیفیت و کادر فنی خوبی در اختیار دارد. آنها در این فصل یک تیم رقابت طلب هستند و اهداف بزرگی دارند. باید مراقب باشیم و ویتوریا گیمارش فقط برای کسب پیروزی به میدان می رود. عدم گلزنی مهدی طارمی در پنج بازی متوالی؟ علاقه ندارم در مورد بازیکنان به صورت فردی صحبت کنم.

 

نظر شما