شناسهٔ خبر: 51051079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیمارستان خلیل آباد وضعیتی شبیه به درمانگاه دارد

فرماندار خلیل آباد گفت: بیمارستان این شهر وضعیتی شبیه به درمانگاه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، ابراهیم قاسم پور در نشست تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان افزود: تجهیز بیمارستان خلیل آباد، مصوبه سفر استاندار وقت بود که تنها بخش ناچیزی از آن توسط دانشگاه علوم پزشکی اجرایی شده و باید دانشگاه نگاه ویژه‌ای نسبت به آن داشته باشد.

وی با بیان اینکه بیمارستان خلیل آباد با شرایطی که افتتاح شده، یک وضعیت درمانگاهی دارد گفت: تجهیز بیمارستان خلیل آباد یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان است که باید دانشگاه نگاه ویژه‌ای نسبت به آن داشته باشد.

قاسم پور افزایش تخت‌های بیمارستان خاتم الانبیاء از ۳۲به۶۴ تختخوابی را از دیگر خواسته‌های مردم شهرستان دانست و عنوان کرد: مردم در شهر کندر مطالبه استقرار پزشک شبانه روزی دارند که باید به این خواسته به حق آنان توجه ویژه‌ای شود.

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه این شهرستان در وضعیت زرد کرونا قرار دارد افزود:در حال حاضر ۸نفر بستری کرونایی داریم و ۸۶درصد دز اول و ۷۰درصد دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند و تغییر وضعیت شهرستان به رنگ زرد نباید باعث عادی انگاری مردم شود.

به گفته این مسئول، طرح خانه به خانه در خلیل آباد بسیار خوب عمل کرده و شهرستان پیشرفت خوبی در حوزه واکسیناسیون داشته است و باید این شاخص به وضعیت مطلوبتری برسد.

نظر شما