شناسهٔ خبر: 51050183 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

نما شیشه ای فریم لس، جذاب و مدرن

استفاده از انواع نمای شیشه ای فریم لس سبکی نوین در طراحی و دیزاین نمای ساختمان ایجاد می‌کند که از جلوه خاص و جذابی برخوردار است.

صاحب‌خبر -

استفاده از انواع نمای شیشه ای فریم لس سبکی نوین در طراحی و دیزاین نمای ساختمان ایجاد می‌کند که از جلوه خاص و جذابی برخوردار است. این نوع سبک در تمامی کشورهای پیشرفته‌ی دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد و قابلیت مانور بالایی دارد. به عبارت دیگر با انواع نمای شیشه ای فریم لس می‌توان طراحی‌های مختلف و زیبایی را به اجرا در آورد که موجب جلب توجه بالایی خواهد شد. از طرفی به کارگیری انواع نمای شیشه ای فریم لس مزایای شگفت‌انگیزی دارد که انتخاب آن را به عنوان نمای ساختمان‌‌ها صدر در صدی می‌کند. در ادامه درباره این نوع از سبک طراحی نمای ساختمان به تفصیل توضیح داده خواهد شد.

 

همه چیز درباره نمای شیشیه‌ای ساختمانی

نمای ساختمان یکی از بخش‌های مهمی است که در ساخت و ساز بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، به عبارتی با رونق گرفتن ساختمان سازی و سازه‌های غول پیکر استفاده از فناوری‌های نوین برای ساخت نمای ساختمانی طرفداران زیادی پیدا کرد. نمای شیشه ای فریم لس نیز یکی از انواع پر کاربرد و عالی از فناوری مدرن است که با انواع مختلفی طراحی و اجرا خواهد شد. برای اجرای طرح‌های انواع نمای شیشه ای فریم لس تنها از شیشه و آلومینیوم به عنوان فریم استفاده می‌شود، به همین علت ابزار و لوازم مورد نیاز برای ساخت سازه‌های مدرن شیشه‌ای نیز همیشه در دسترس است. بنابراین طبیعی است که برای ساخت نمای ساختمان از این نوع سبک جدید استفاده‌های بسیاری شود.

مزیت‌های اجرای نمای شیشه ای فریم لس

استفاده از انواع نمای شیشه ای فریم لس در نمای ساختمانی فوائد بسیاری از نظر ساختمان سازی اصولی و قانونی دارد که عموماً مهندسین فعال در این زمینه به شرح زیر بیان می‌نمایند:

  • ایجاد کننده نمای زیبا و جذاب
  • عایق صدا
  • ممانعت از اتلاف انرژی
  • وارد شدن نور طبیعی خورشید به داخل ساختمان
  • مقاومت بالا در برابر شرایط جوی آب و هوا
  • امکان اجرای طرح‌های مختلف به دلیل انعطاف پذیری بالا

بنابراین به وضوح روشن است که استفاده از انواع نمای شیشه ای فریم لس برای نمای ساختمان اقدامی هوشمندانه است که تا سالیان متمادی قابل استفاده بوده و طول عمر محدودی ندارد.البته ناگفته نماند که از گذشته تا به امروز از شیشه برای نمای ساختمان‌ها استفاده می‌شد، اما انواع نمای شیشه ای فریم لس جذاب‌ترین نمای ساختمانی را ایجاد می‌کنند. به همین جهت مهندسین در حوزه ساخت و ساز هم برای آپارتمان‌های اداری، تجاری، بانک‌ها یا حتی برخی از بخش‌های آپارتمان‌های مسکونی استفاده از این سبک را توصیه می‌کنند.

آشنایی با انواع نمای شیشه ای فریم لس

همانطور که گفته شد، این سبک از نمای ساختمانی انواع مختلفی دارد که هریک دارای جذابیت بصری و جلوه‌های مدرن خاصی هستند. از این نوع سازه‌ها برای نمای ساختمانی یا سقف می‌توان استفاده کرد و با سبک‌های مدرنی همچون کراتین وال، سقف شیشه‌ای، نمای اسپایدر و ... قابل اجرا خواهد بود. جالب است بدانید که هر یک از این مدل‌های قابل اجرا دارای انواع مختلفی هستند، به طور مثال نمای اسپایدر که طرفداران ویژه‌ای هم دارد با استفاده از شیشه مرغوب و باکیفیت و یراق آلات متفاوت قابل اجرا بوده و تا کنون در مدل‌های متفاوتی اجرا شده است. برخی از جذاب‌ترین انواع نمای اسپایدر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نمای اسپایدر فین گلس
  2. نمای اسپایدر لوله‌ای
  3. نمای اسپایدر اسپیس فریم
  4. نمای اسپایدر کابلی
  5. نمای اسپایدر سازه خرپا

استفاده از انواع نمای اسپایدر جذابیت خاصی ایجاد می‌کند که چشم هر رهگذری را به خود جلب خواهد کرد، اما از آنجا که انتخاب نوع طراحی به عهده خود مشتریان است می‌بایست با مشاهده تصویر طرح‌های اجرا شده سبک مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید.

انواع سرامیک خشک در طراحی نمای ساختمان

در حوزه مدل‌های نوین ساخت و ساز نمای ساختمانی سرامیک خشک نیز بسیار طرفدار داشته و مورد استفاده قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که استفاده از انواع سرامیک خشک به صورت ترکیبی با انواع نمای شیشه ای فریم لس برای نمای ساختمانی ظاهری زیباتر و جذاب‌تر به خود خواهد گرفت. از انواع سرامیک خشک می‌توان برای تزیین بخشی از ساختمان استفاده کرد و بخش‌های مربوط به لابی و ... را با انواع نمای شیشه ای فریم لس جلوه داد. به طور کلی این نوع سبک‌های خاص در سراسر جهان از جذابیت بالایی برخوردار بوده و می‌توان آن را برای نقاط مختلف شهرهای ایران مورد استفاده قرار داد.

اجرای نمای شیشه‌ای فریم لس نیاز به تخصص دارد!

طراحی و اجرای انواع نمای شیشه ای فریم لس پیش از هرچیز نیازمند تخصص و مهارت اجرا کننده‌ی آن است، بنابراین لازم است کار را به کاردان بسپارید. به بیان ساده‌تر می‌بایست برای اجرای طرح مورد علاقه‌ی خود حتماً از یک تیم و شرکت متخصص در زمینه اجرای انواع نمای ساختمانی کمک بخواهید تا با دانش و مهارت بهترین طراحی و اجرا را داشته باشند. داشتن دانش بالا برای طراحی و در اختیار بودن لوازم و دستگاه‌های مناسب برای ساخت سازه از جمله مهم‌ترین موضوعات برای انتخاب تیم اجرا کننده است.

توسعه صنعت مهرسان نوین، بهترین تیم تخصصی نمای ساختمان

یکی از معروف‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تیم‌های فعال در زمینه ساخت و ساز نمای ساختمانی مجموعه‌ی توسعه صنعت مهرسان نوین است. این مجموعه که متشکل از مهندسین متخصص و ماهر می‌باشد، توانایی اجرای پروژه‌های غول پیکر را داشته و نمونه‌های اجرا شده‌ی این تیم نمای بسیار جذاب و زیبایی دارد. مهرسان نوین شرکتی است که از سال 1375 در بازار کار حضور دارد، اما از سال  1393 فعالیت تخصصی خود را در زمینه نمای ساختمانی آغاز کرده است. در این مجموعه با استفاده از ماشین آلات نوین و فناوری روز دنیا توانسته است با ساخت انواع نمای شیشه ای فریم لس رضایت مشتریان خود را جلب نماید. ناگفته نماند که این مجموعه در زمینه‌های اجرای نمای ساختمانی با کامپوزیت، چوب، شیشه و سنگ متخصص است و امکان ساخت درب و پنجره یو پی وی سی را نیز دارد.

بنابراین به راحتی می‌توان به تجربه و دانش تیم مهرسان نوین اطمینان کرد، زیرا این تیم با راه‌اندازی یک سایت رسمی تمامی پروژه‌های اجرایی خود را به تصویر کشیده است تا مشتری با خیالی آسوده برای همکاری اقدام نماید. برای آشنایی با تیم مهرسان نوین کافی است نام این مجموعه را در موتور جستجوگر وارد کنید تا به سایت رسمی این تیم دسترسی پیدا نمائید.

نظر شما