شناسهٔ خبر: 51050039 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امیر دریادار «ایرانی» در مصاحبه با المسیره:

نیروی دریایی ما می‌تواند به هر دشمنی پاسخ دهد و به آن سیلی بزند

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد ایران توانایی دارد با تجهیزات ساخت داخل به هر دشمنی که امنیت آن را به خطر می‌اندازد پاسخ دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران در مصاحبه با خبرگزاری المسیره یمن تاکید کرد نیروی دریایی کشورمان با تجهیزات ساخت داخل می‌تواند در هر نقطه آبی حضور داشته باشد و به هر دشمنی که امنیت آن‌ را تحت تأثیر قرار دهد پاسخ دهد.

امیر دریادار ایرانی درخصوص ابعاد حضور نیرو‌های ایران در آب‌های بین‌المللی و قدرت این نیرو‌ها اعلام کرد نیروی دریایی ایران اسکورت و امنیت نفتکش‌ها و کشتی‌های تجاری را در اقیانوس اطلس و دریای سرخ تامین می‌کند، نیروی دریایی ایران اخیرا توانست ۴۵ هزار کیلومتر را طی کند و از سه اقیانوس و سواحل بیش از ۵۰ کشور بدون پهلوگیری در بنادر عبور کنند و این مظهر قدرت نیروی دریایی ایران بود.

فرمانده نیروی دریایی ایران در واکنش به تهدیدات تکراری رژیم صهیونیستی نیز افزود: تهدید‌های خرده صهیونیست‌ها نباید مورد توجه قرار گیرد، زیرا صهیونیست‌ها جرات مقابله رو در رو با ما را ندارند. تهدید، توطئه و تحریم نتوانست ما را به زانو درآورد و دشمن در مقابل ما ناتوان است.

رسانه‌های خارجی در واکنش به سفر ۴۵ هزار کیلومتری نیروی دریایی ارتش ایران نوشتند ایران در حال تقویت خود بوده و سعی دارد قدرت خود را فراتر از مرزهایش به نمایش بگذارد؛ و ذهن مقامات غربی و آمریکایی را به خود مشغول کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما