شناسهٔ خبر: 51048944 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پایان فیلمبرداری «کابل پلاک ۱۰» و «رویای ساحل»/ مهدویان «مرد بازنده» را می‌سازد

تصویربرداری فیلم‌های سینمایی «رویای ساحل» به کارگردانی آرش سجادی حسینی و «کابل پلاک ۱۰» به کارگردانی نوید محمودی به پایان رسیده و مشغول گذراندن مراحل فنی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی «رویای ساحل» به کارگردانی آرش سجادی حسینی و تهیه‌کنندگی سارا احمدی برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.
این فیلم با پشت سر گذاشتن مراحل فنی و آماده شدن برای نمایش، فرم حضور در این دوره‌ جشنواره فیلم فجر را پر کرده است.
لادن مستوفی، ابراهیم کوخایی، ماهان نصیری، امید فضلعلی و مبین رستگار در فیلم «رویای ساحل» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

* الناز شاکردوست با «کابل پلاک ۱۰» می‌آید
فیلمبرداری فیلم سینمایی «کابل پلاک ۱۰» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی نوید محمودی اواخر مهر ماه به پایان رسید.
این فیلم هم اکنون در مرحله فنی و پس تولید قرار دارد و سازندگان آن  فرم شرکت در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را تکمیل کرده‌اند و تلاش دارند تا این فیلم را برای نمایش در جشنواره آماده کنند.

الناز شاکردوست بازیگر اصلی «کابل پلاک ۱۰» است و به ادعای مشاور رسانه‌ای فیلم، مضمون متفاوتی نسبت به سایر فیلم‌های نوید محمودی دارد.

*مهدویان «مرد بازنده» را می‌سازد

شورای صدور پروانه ساخت در جلسه اخیر با سه فیلمنامه موافقت کرد.
فیلمنامه‌های «پسر مریم» به تهیه کنندگی مشترک مهدی فرجی برزگر و جلیل شعبانی،کارگردانی و نویسندگی علی جعفرآباد، «مرد بازنده» به تهیه‌کنندگی مشترک امیر بنان و سیدمحسن حجازی دهاقانی، کارگردانی محمد حسین مهدویان و نویسندگی مشترک  حسین حسنی، ابراهیم امینی و محمدحسین مهدویان و «اشغال» به تهیه‌کنندگی مشترک سمیرا برادری و روح‌الله برادری، کارگردانی و نویسندگی حامد رجبی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

انتهای پیام/

نظر شما