شناسهٔ خبر: 51037173 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارائه خدمات جهادگران سلامت به ساکنان حاشیه مشهد

همزمان با هفته بسیج، جهادگران سلامت با مشارکت بنیاد کرامت انواع خدمات پزشکی را به ساکنان حاشیه شهر مشهد ارائه کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش آستان نیوز،هادی غلامی مدیر امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: همزمان با هفته بسیج، جهادگران سلامت با مشارکت مدیریت امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت انواع خدمات پزشکی را به ساکنان حاشیه شهر مشهد ارائه کردند.

 او افزود: این مرحله از اردو‌های جهادی سلامت با کمک تیمی از متخصصان بسیج جامعه پزشکی و همراهی شبکه خادمیاران سلامت رضوی در منطقه شهید باهنر برگزار شد و ساکنان این منطقه از خدمات تشخیصی درمانی و همچنین داروی رایگان بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید


 مدیر امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: تیمی ۲۰ نفری متشکل از دندانپزشک، پزشک عمومی و نیز جمعی از پرستاران و کارشناسان بهداشت و درمان، ضمن استقرار در درمانگاه جهادی الزهرا (س)، مراجعان را در زمینه‌های تشخیصی تخصصی و عمومی، دندانپزشکی، بینایی سنجی، تست غربالگری کرونا، طب سنتی، خدمات آموزشی و خودمراقبتی  ویزیت کردند و علاوه بر خدمات تشخیصی، دارو‌های مورد نیاز هم به صورت رایگان به بیماران ارائه شد.

غلامی بیان کرد: طی این اردوی جهادی، بیش از هزار بیمار، تحت پوشش خدمات تشخیصی و درمانی قرار گرفتند و حدود یک میلیارد ریال داروی رایگان نیز توزیع شد.

او تصریح کرد: دو بیمارستان سیار بیمارستان رضوی نیز در کنار درمانگاه مستقر شد تا در حوزه خدمات دندانپزشکی و بستری، برای خدمت به مراجعه کنندگان استفاده شود.

انتهای پیام//م.م

نظر شما