شناسهٔ خبر: 51012173 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری سارقان مسلح در سامان

خبرگزاری صداوسیما

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری سارقان مسلح در شهرستان سامان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سردار منوچهر امان اللهی گفت: در پی گزارش وقوع یک فقره تیراندازی سرنشینان یک دستگاه پژو پارس به شهروندان در یکی از محلات شهرستان سامان، بلافاصله عوامل کلانتری ۱۱ سامان و یگان امداد به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در حین اعزام به محل، خودرو را رؤیت کردند و پس از استعلام مشخص شد پلاک خودرو مسروقه است که با هماهنگی قضایی سرانجام موفق شدند خودرو را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در بازرسی از خودروی توقیفی یک قبضه کلت کمری به همراه ۹ عدد فشنگ جنگی، دو قبضه قمه، دو قبضه چاقو و مقادیری اموال مسروقه کشف و چهار سارق مسلح که با خودروی سرقتی اقدام به چندین فقره سرقت مسلحانه در استان‌های های همجوار کرده بودند، دستگیر شدند.

سردار منوچهر امان اللهی با اشاره به تداوم تحقیقات تخصصی پلیس، برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر از شهروندان خواست با رعایت هشدار‌های انتظامی، در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تحویل سارقان به مراجع قضایی گفت: نیرو‌های پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان سامان به دلیل جدیت در امور محوله و دستگیری سارقان مسلح مورد تشویق قرار گرفتند.

 

نظر شما