شناسهٔ خبر: 51010504 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رهایی ۳۶ زندانی جرائم غیر عمد اصفهان از بند

به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان اصفهان و همکاری ستاد دیه و دادگستری استان اصفهان ۳۶ زندانی آزاد شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در مراسمی با حضور سردار هاشم‌پور فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع)، مسئولان زندان مرکزی استان جمعی از خیر و ایثارگران در زندان مرکزی اصفهان ۳۶ زندانی جرائم غیر عمد استان از بند رهایی یافتند.

محمدرضا دست‌پاک رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان اصفهان در این مراسم با اشاره به رویکرد خدمت رسانی بسیج گفت: آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد از جمله برنامه‌های سازمان بسیج حقوقدانان استان است که در طول سال و به مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود.

 افزود: به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج با کمک خیران بسیجی و همکاری ستاد دیه استان، در مراسمی ۳۶ زندانی جرائم مالی غیرعمد آزاد شدند.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان اصفهان مجموع کمک جمع‌آوری شده برای آزادی این زندانی‌ها را۹۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: به مناسبت‌های مختلف از جمله سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)، تولد حضرت زهرا (س) و دهه فجر این برنامه ادامه خواهد داشت و زندانیان دیگری آزاد خواهند شد.

دست‌پاک گفت: متاهل و فرزند دار بودن از مهمترین اولویت‌های سازمان بسیج حقوقدانان استان برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد و معسر است.

انتهای پیام/ص

نظر شما