شناسهٔ خبر: 51004434 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

بسیج همگام با ولایت و تکیه‌گاه نظام در تهدیدات داخلی و خارجی است

حجت الاسلام علی سعیدی گفت: بسیج به عنوان یکی از معجزات انقلاب اسلامی ایران، همواره همگام با ولایت و تکیه‌گاه نظام در برابر تهدیدات داخلی و خارجی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در همایش راه مشترک مجمع علما و روحانیت استان سمنان  افزود: ایران اسلامی مستقل و سربلند در دنیا زندگی می‌کند و تنها راه این استقلال، تکیه بر سلاح و نیرو‌های انسانی و تکیه بر توان مردم سازماندهی شده یا همان بسیج عمومی است.

وی ادامه داد: هیچ نظامی به اندازه انقلاب اسلامی ایران با تهدید‌های متنوع روبرو نبوده است و هر یک از این تهدید‌های امنیتی، سیاسی، نظامی و اجتماعی، برای نابودی یک نظام کافی است، اما تکیه نظام ما به بسیج است که به عنوان زیرساخت نیرو‌های مسلح در صیانت و حفاظت از مرزها، استقلال و پاسداری از نظام نقش تاثیرگذاری داشته است.

سعیدی به نقش بسیج در عرصه‌های مهم کشور اشاره کرد و افزود: بسیج در استمرار و استقرار انقلاب نقش تعیین کننده‌ای داشته است.

وی به نقش بسیج در استقرار انقلاب اشاره کرد و گفت: تحولی که در نبرد جنگ تحمیلی عراق علیه ایران شکل گرفت، جلوگیری از ناامنی‌ها در کردستان، آذربایجان شرقی، خلق عرب و حوادث ترکمن صحرا در سال‌های اول انقلاب، مقابله با طراحی‌های عجیب و نفوذ منافقان در کشور از جمله مواردی است که بسیج با حضور خود و ایفای نقش، به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک کرد.

سعیدی اظهار داشت: انقلاب امروز در شرایط استمرار قرار دارد و ۳۲ سال از رهبری مقام معظم رهبری می‌گذرد که در طول این سال‌ها با شرایط ویژه‌ای روبرو بودیم و ۹ جنگ برون مرزی با هدف نابودی جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد که در بیشتر جنگ‌ها شرایطی فراهم بود که بازدارندگی ایجاد شد.

وی اضافه کرد: بسیج در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشت و نظام را همراهی کرده است و در هر مرحله و صحنه‌ای که ورود کرد، موفق بود و اکنون نیز در زمینه واکسیناسیون و بهداشت و درمان در حال فعالیت و تلاش است.

سعیدی تصریح کرد: انباشت مشکلات نباید ما را از هدف خود بازدارد و باید بدانیم پس از ۳۲ سال، دولت انقلابی سرکار آمده است و گشایش‌های زیادی انجام شده که نوید اتفاقات مبارک را در آینده می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: مهار تورم و فقدان استقراض از بانک مرکزی یکی از تحولاتی است که طبق نظر کارشناسان، نتایج آن تا هشت ماه دیگر نمایان می‌شود و باید صبور بود تا تحولات پیش آید.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: جنگ شناختی دشمن علیه جوانان و نوجوانان ما جنگ مدیریت ادراک است و دشمن برای تغییر باورها، هنجارها، رفتار‌ها و تبدیل مخاطب به ابراز خود که جنگ پنهانی است، از فضای مجازی استفاده می‌کند و ذهن جوانان و نوجوانان را آماده توطئه‌های خود می‌کند که باید همه هوشیار و بیدار باشیم.

در این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم (عج) و جمعی از طلاب و روحانیون استان سمنان حضور داشتند.

انتهای پیام/ح

نظر شما