شناسهٔ خبر: 51003868 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه زاهدان:

سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان تبلیغات سوء دشمن را خنثی می‌کند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: سرمایه‌گذاری در این استان تبلیغات سوء دشمن را خنثی و در حفظ امنیت منطقه و کشور تاثیرگذار خواهد بود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام  مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در نشست مشترک با سیدحامد عسکری سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین خواستار تلاش جهت رفع مشکلات با هدف خدمت به مردم شد و اظهار داشت: سیستان‌وبلوچستان به عنوان یک استان پهناور دارای زمینه‌های سرمایه‌گذاری متعدد بوده و در هر عرصه‌ای که اشخاص تمایل به سرمایه‌گذاری داشته باشند پتانسیل و ظرفیت‌ها وجود دارد.

وی سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان را از چند جهت حائز اهمیت دانست و افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و استفاده از ظرفیت مرز در راستای صادرات، سود و درآمد بیشتری عاید سرمایه‌گذاران خواهد شد و از طرفی با توجه به مشکلات معیشتی و محرومیت‌های موجود در استان، مردم از این ظرفیت‌ها استفاده و عامل پیشرفت استان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: رشد، توسعه و افزایش خدمات به محرومان نوعی کار فرهنگی است از این جهت که عامل دلدادگی بیشتر مردم به نظام اسلامی بیشتر خواهد بود.

 محامی همت بلند جهت سرمایه گذاری و رفع موانع در سیستان و بلوچستان را خواستار شد و افزود: زمینه تاسیس کارخانه‌های سیمان در نقاط مختلف استان جهت تامین نیاز داخل و خارج کشور وجود دارد که مستلزم سرمایه‌گذاری لازم است.

همچنین در ابتدای این نشست سید حامد عسکری سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه در سطح سیستان و بلوچستان پرداخت و گفت: گروه کارخانجات سیمان تامین بیش از چهل درصد نیاز کشور به سیمان را تامین می‌کند که در سفر اخیر به استان به دنبال توسعه روابط اقتصادی و حضور پر رنگ‌تر شرکت‌های تابعه سیمان هستیم.

انتهای پیام/ع

نظر شما