شناسهٔ خبر: 51003065 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حسینی:

هواداران پرسپولیس بازوی قدرت ما هستند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: باعث خوشحالی ما بود که هوادارانمان را دیدیم و آنها بازوی قدرت ما هستند. بازیکنان هم عالی بازی کردند و ۳ امتیاز خوب را گرفتیم.

او درباره اینکه نبود VAR در این بازی حس شد، گفت: همیشه حس می‌شود. به چه کسی باید بگوییم؟ امیدواریم کار‌ها انجام شود.

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه این تیم به ۲ امتیازی صدر رسیده، گفت: بازی به بازی بهتر می‌شویم. چند سال سختی‌های زیادی را تحمل کردیم و قهرمانی‌های خوبی گرفتیم. اکنون هم شرایطمان بهتر می‌شود و  بازیکنان جدید کار می‌کنند. امیدوارم روز به روز با کمک هوادارانمان قوی‌تر شویم.

او درباره اوضاع مالی و اینکه قرار بود امروز ۱۵ درصد واریز شود، گفت: قرار است این پول واریز شود. امیدوارم صدری بتواند این کار را انجام بدهد.

حسینی درباره اینکه وزیر ورزش گفت عده‌ای فقط باید در مورد مسائل فنی صحبت کنند و آیا بازیکنان یا کادرفنی نباید اعتراضی به مدیریت داشته باشند، گفت: مشکلاتی که داریم را باید بیان کنیم. چه بازیکن و چه مربی مشکلات زیادی داریم. همیشه هم در مورد آن‌ها صحبت می‌کنیم. وقتی پرسپولیس و استقلال زیر نظر سجادی است باید دیدگاه دیگری داشته باشد و به این ۲ تیم کمک کند. امیدوارم شرایطمان بهتر شود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما