شناسهٔ خبر: 51002916 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عا‎لیشاه: فوتبال بدون حضور تماشاگران کابوس بزرگی بود

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه بدون حضور تماشاگران دو سال در ورزشگاه آزادی فوتبال بازی کردیم یک کابوس بزرگ بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امید عالیشاه پس از پایان بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان که با پیروزی یک بر صفر قرمزپوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه هواداران پرسپولیس بار دیگر در ورزشگاه حضور پیدا کردند اتفاق بزرگی است، اینکه بدون تماشاگران دو سال در ورزشگاه آزادی فوتبال بازی کردیم یک کابوس بزرگ بود.

وی افزود: ما می‌توانستیم با گل‌های بیشتری در این بازی به برتری برسیم اما شانس با ما یار نبود تا با همان یک گل از زمین خارج شویم.

عالیشاه تاکید کرد: کمک داور بازی به من گفت توپ کامل از خطر رد نشد و به همین دلیل گل اعلام نکردم، امیدوارم هر چه سریعتر کمک داور ویدیویی‌ وارد ایران شود.

از ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه) و در هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پرسپولیس در ورزشگاه‌ آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود و در نهایت با حساب یک بر صفر برنده شد.

تیم تحت هدایت «یحیی گل‌محمدی» که در سه دیدار قبلی تنها ۲ امتیاز کسب کرده بود با کسب این پیروزی خانگی ۱۱ امتیازی شد و به رتبه چهارم رسید و صنعت نفت آبادان هم با چهار امتیاز به رتبه پانزدهم نزول کرد.

نظر شما