شناسهٔ خبر: 50998524 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

به جان استقلال افتاده‌اند؛

سرپرست استقلال: برای خارجی‌ها به اندازه تمام لیگ سند گذاشتیم

تهران- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: ما برای دو بازیکن خارجی خود سند گذاشتیم؛ سندی که مبلغ آن برابر با هزینه تمام لیگ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «بیژن طاهری» سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به صادر نشدن مجوز دو بازیکن خارجی آبی‌پوشان رودی ژستد و کوین یامگا در آستانه دیدار حساس این تیم برابر گل‌گهر اظهار داشت:من نیم‌قرن است که در فوتبال هستم و در تمام این‌ سال‌ها ندیدم که یک ساعت قبل از بازی حکم بدهند که دو بازیکن خارجی قادر به بازی نیستند!

وی افزود: این انتقام تبلیغات محیطی است؛ از زمانی که مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه برای بازدی از شرایط تبلیغات محیطی به ورزشگاه آزادی رفت، با استقلال بد شدند.

سرپرست استقلال اضافه کرد: استقلال برای مردم است و استقلال میلیون‌ها هوادار دارد؛ چرا به این تیم ظلم می‌کنید؟ همه ما رفتنی هستیم!

طاهری افزود: ما برای دو بازیکن خارجی خود سند گذاشتیم؛ سندی که مبلغ آن اندازه هزینه کل لیگ است. سند خانه بوده و به نام سازمان لیگ و اداره ثبت است؛ می‌خواهند استقلال را خراب کنند. به محض اینکه دیدند این تیم کمی جمع و جور شده و نتیجه می‌گیرد، به جان ما افتادند.

وی گفت: مشخص است خط این اتفاقات از کجا نشات گرفته و چه کسی این کارها را انجام می‌دهد؛ سرمربی استقلال یک ساعت قبل از بازی متوجه شد این دو بازیکن مجوز حضور در بازی را ندارند و مجبور به تغییر شدیم و حالا به نظر شما با اتفاقاتی که افتاد، این بازیکنان در ادامه  برای ما بازیکن می‌شوند؟

نظر شما