شناسهٔ خبر: 50993732 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

گل گهر سیرجان – استقلال | نبرد حساس فرهاد و امیر! زمان و لینک پخش زنده بازی استقلال – گل گهرسیرجان

صاحب‌خبر -

شفقنا – در چارچوب هفته ششم لیگ خلیج فارس تیم استقلال چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ از ساعت ۱۶ در ورزشگاه اختصاصی گل گهر با داوران: علی صفایی- سعید قاسمی- حسن ظهیری- حسین زمانی | ناظر: خداداد افشاریان باید به مصاف گل گهر سیرجان برود .

به گزارش شفقنا ورزشی  استقلالی ها در حال حاضر با کسب ۱۱ امتیاز از ۵ بازی خود در رقابت های لیگ برتر، در رتبه دوم جدول حضور دارند.

گل گهر هم با کسب ۹ امتیاز از ۵ بازی خود در رتبه پنجم جا خوش کرده است.

آبی پوشان لیگ برتر را رویایی شروع کردند ولی در دو بازی اخیر خود متوقف شدند و مقابل فجرسپاسی و نساجی ۴ امتیاز از دست دادند.

گل گهر هم لیگ را با برد ۴ بر ۱ مقابل تراکتور شروع کردند ولی در سه بازی اخیر خود به سه مساوی رسیدند.

آمار خط دفاع دو تیم استقلال و گل گهر در لیگ بیست و یکم به شرح زیر است:

استقلال، ۱ گل خورده گل گهر سیرجان، ۳ گل خورده

 آمار خط حمله دو تیم استقلال و گل گهر در لیگ بیست و یکم به شرح زیر است:

استقلال، ۵ گل زده گل گهر سیرجان، ۷ گل زده

بدون هیچ تردیدی یکی از تقابل های جذاب و دیدنی این مسابقه مربوط به دوئل فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی است. هرچند امیر در این بازی محروم بوده و نمی تواند تیمش را از کنار زمین همراهی کند.

محسن فروزان، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، میلاد زکی پور، احمد موسوی، فرشید باقری و مرتضی تبریزی از تیم گل گهر سیرجان سابقه بازی در استقلال را دارند؛ گل گهر سیرجان به شعبه دوم استقلال مشهور است!

گلر استقلال در این دیدار، قطعاً سید حسین حسینی است. با اینکه در این لیگ شاهد رقابت تنگاتنگی بین حسینی و مظاهری برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه هستیم اما مظاهری در این دیدار روی جز ۱۸ نفر بازیکنان فرهاد مجیدی نیست. مشخص نیست دلیل دور ماندن مظاهری از ترکیب آبی‌ها چیست. البته عملکرد خوب علیرضا رضایی باعث شده او هم در بین گلر های موفق استقلال باشد اما به نظر می‌رسد در این دیدار خارج از خانه کادر فنی حسینی را به بازی بگیرد.

فرهاد مجیدی در غیاب عارف غلامی با سه دفاع سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و محمدحسین مرادمند راهی میدان می‌شود. به نظر می‌رسد مجیدی هنوز هم به بازی با سه دفاع اعتقاد دارد.

احتمال می‌رود در وسط میدان، روزبه چشمی، وریا غفوری، آرش رضاوند، امیرحسین حسین زاده و مهدی مهدی پور نفرات مجیدی برای این مسابقه باشند. مهدی مهدی پور در این مسابقه مانند دیدار گذشته آبی‌ها از ابتدا به بازی گرفته خواهد شد؛ این در حالی است که در نیمه دوم نیز به احتمال فراوان بازیکنانی همچون زبیر نیک نفس، سبحان خاقانی به میدان خواهند آمد.

به نظر می‌رسد کوین یامگا و رودی ژستد بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی برای قرار گرفتن در خط حمله باشند. آرمان رمضانی، ارسلان مطهری و امین قاسمی نژاد نیز می‌توانند به عنوان جانشینان مهاجمان استقلال به ترکیب آبی‌پوشان اضافه شوند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر گل گهر سیرجان:

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، امیر حسین حسین زاده، کوین یامگا، رودی ژستد

منبع: شفقنا ورزشی

زمان و لینک پخش زنده بازی استقلال – گل گهرسیرجان

نظر شما