شناسهٔ خبر: 50993381 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور:

توسعه بخش درمان در مناطق محروم سیستان و بلوچستان

خبرگزاری صداوسیما

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور: رویکرد سازمان تامین اجتماعی در دولت جدید توجه به مناطق محروم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان،  مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور در سفر به زاهدان گفت: ظرفیت و فضای کنونی کشور و دولت بیش از پیش باید در خدمت مردم قرار گیرد و می توان کارهای بهتری نسبت به گذشته انجام داد.
میرهاشم موسوی افزود: یکی از برنامه های ما در این سفر تعیین تکلیف کردن سه طرح درمانی در شهرستانهای کنارک، نیکشهر و راسک است و بر اساس تصمیمات، دستگاه های‌تک درمان و دستگاه ام آر ای باید به سیستان و بلوچستان تحویل داده شود.
وی گفت: برنامه های ما در سازمان این است که باید مشکلات بخش هایی که به طور مستقیم با مردم در ارتباط هستند را بر اساس نیاز استان ها برطرف کنیم.
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور در خصوص کیفی سازی خدمات تامین اجتماعی افزود: قرار است خدمات درمان ملکی و مستقیم را توسعه دهیم و در خرید خدمات راهبردی در مراکز غیر ملکی کیفیت خدماتی خریداری کنیم که پرداخت از جیب مردم را کاهش دهیم.
میرهاشم موسوی  با اشاره به توسعه سرمایه گذاری مناطق افزود: یکی از اهداف ما در استان های کم برخوردار این است که شصتا در آن سرمایه گذاری کند و زمینه بهره مندی منطقه از این حوزه ی سرمایه گذاری فراهم شود .

<div id="video-display-embed-code_7290221"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3286078/7290221?width=400&height=300"></script></div>
مديرعامل سازمان تامين اجتماعي کشور/ از ظرفيت ها و مشکلات شمال استان در اين حوزه /بازديد کرد. 
ميرهاشم موسوي گفت: در زابل /ظرفيت هاي سرمايه گذاري بسيار فراوان است و شرکت سرمايه گذاري تامين اجتماعي/ آمادگي دارد براي رونق اشتغال در بخش معدن منطقه سرمايه گذاري کند.
وي افزود: در بخش خدمات تامين اجتماعي /با توجه به شرايط معيشتي و وضعيت بارنشستگان مصوب شد /مبلغ 20ميليارد تومان تسهيلات قرض الحسنه براي کمک به اين عزيزان اختصاص يابد 
وي گفت:براي حل مشکلاتي که در حوزه بيمه وجود داشت نيز مقرر شد /يک کارگروه تشکيل شود .
وي گفت:در بخش خدمات درماني/ ظرفيت هاي خوبي فراهم است و بايد از اين ظرفيت/ استفاده شود .
وي گفت:تامين اجتماعي/ آمادگي دارد تا با پزشکان براي خدمات در اين منطقه قرارداد منعقد کند.

نظر شما