شناسهٔ خبر: 50990965 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در هفته بسیج صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی سپاه قزوین با اعتبار 310 میلیاردی

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: طی هفته بسیج در استان قزوین چندین پروژه عمرانی با اعتبار 310 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم رزمایش اقتدار بسیجیان که صبح امروز برگزار شد با اشاره به اقدامات سپاه در ایام کرونا گفت: سپاه استان در مقابله با کرونا اقدامات مختلفی انجام داد که واکسینه کردن 90 هزار نفر از جمله آن‌ها است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: سپاه استان قزوین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون با کمک مردم و خیرین 260 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد: هر سال به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های مختلفی در استان اجرا می‌شود و در سال جاری نیز بیش از 600 عنوان برنامه در استان اجرا خواهد شد که رزمایش جهادگران بسیجی با حضور یک‌هزار و 82 گروه جهادی از جمله آن‌ها است.

این مسئول با تاکید بر نقش مردم در اجرای پروژه‌های عمرانی سپاه و بسیج گفت: این پروژه‌ها با محوریت مردم و با اولویت آب شرب و کشاورزی و احداث راه و پل و همچنین اشتغالزایی انجام می‌شود و در اجرای طرح‌های عمرانی به هیچ وجه در کار پیمانکاران دخالت نمی‌شود.

رفیعی آتانی گفت: طی سال جاری 165 واحد مسکونی توسط سپاه استان برای نیازمندان به هبره‌برداری رسیده است و روند ساخت مسکن در ادامه نیز تداوم خواهد داشت.

نظر شما