شناسهٔ خبر: 50985671 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

مقابله پدافند هوایی سوریه با تهاجم رژیم صهیونیستی در حمص/ برگزاری تظاهرات در استانبول و آنکارا در پی سقوط ارزش لیر ترکیه/ رایزنی نخست‌وزیر انگلیس و رئیس رژیم صهیونیستی

مقابله پدافند هوایی سوریه با تهاجم رژیم صهیونیستی در حمص، برگزاری تظاهرات در استانبول و آنکارا در پی سقوط ارزش لیر ترکیه و رایزنی نخست‌وزیر انگلیس و رئیس رژیم صهیونیستی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا،  نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی مجدد از احیای برجام، گفت که این رژیم به هیچ‌گونه توافق هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ پایبند نخواهد بود.

- کنفرانس خبری مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که برای بعدازظهر سه‌شنبه و پس از بازگشت وی از ایران برنامه‌ریزی شده بود، لغو شد.

- نخست‌وزیر انگلیس و رئیس رژیم صهیونیستی طی دیداری در لندن، در آستانه از سرگیری مذاکرات وین، درباره برجام رایزنی کردند.

- هم‌زمان با ادامه سقوط ارزش لیر ترکیه، شهروندان این کشور در استانبول و آنکارا به خیابان‌ها آمده و علیه دولت تظاهرات کردند.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در آستانه از سرگیری مذاکرات برجامی وین، گفت که امیدواریم طرف ایرانی با حسن‌نیت وارد گفت‌وگوها شود.

- استرالیا امروز -چهارشنبه- تمامیت حزب‌الله لبنان را در فهرست سازمان‌ها تروریستی قرار داد.

- پدافند هوایی سوریه چندین موشک رژیم صهیونیستی در آسمان استان حمص را رهگیری و منهدم کرد.

- نماینده عربستان در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس، ایران را به ایجاد محدودیت برای بازرسان آژانس متهم کرد و گفت که باید میان تعهدات هسته‌ای ایران و مذاکرات با این کشور تفکیک قائل شد.


 

 

نظر شما