شناسهٔ خبر: 50984158 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

واکنش قهرمان المپیک به بازتاب فیلم دستفروشی‌اش

آن فیلم ساختگی نبود و من به دنبال صدقه نیستم!

پخش تصاویر و فیلم‌ میوه‌فروشی مسعود رستگار، قهرمان المپیک و جهان جودوی ناشنوایان، در فضای مجازی و رسانه‌ها حسابی سر و صدا کرد و واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چندی پیش فیلمی در فضای مجازی از دستفروشی مسعود رستگار، قهرمان جودوی ناشنوایان و کم‌شنوایان در کرمانشاه منتشر شد که واکنش‌های مختلفی به دنبال داشت؛ ماجرا از این قرار بود که دوربین برنامه ورزشی صدا و سیمای کرمانشاه، به صورت سر زده به سراغ رستگار رفت و از دست‌فروشی و در واقع میوه فروشی او کنار خیابان گزارشی منتشر کرد که میلیون‌ها بار در فضای مجازی دیده شد و حسابی سر و صدا کرد. حالا خبرنگار خبرآنلاین به سراغ رستگار رفته تا از شرایط او یک گزارش تهیه کند.

این قهرمان جودو درباره شرایط خود می گوید:« من واقعا دنبال پول نیستم که اگر اینطور بود، سال‌ها در کنار خیابان میوه‌فروشی نمی‌کردم. من نان بازوی خودم را خورده‌ام و همیشه هم می‌گویم خداراشکر چون خدا خودش روزی می‌رساند. بعضی‌ها اما فکر می‌کنند من دنبال پول یا صدقه هستم که می‌گویند پولی به تو بدهیم در حالی که من با شرافت بزرگ شده‌ام و روی پای خودم ایستاده‌ام. البته بعضی‌ها هم فکر می‌کنند چون فیلم دست‌فروشی من در فضای مجازی پخش شده الان دیگر میلیونر شده‌ام و ماشین شاسی بلند خریده‌ام اما واقعا اینطور نیست.»

ادامه این گزارش را، می‌توانید اینجا بخوانید.

۲۵۷ ۲۵۱

نظر شما