شناسهٔ خبر: 50981122 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳مدال خوشرنگ تکواندوکاران ناشنوا در مسابقات قهرمانی جهان

تهران- ایرنا- مسابقات تکواندو قهرمانی جهان مردان ناشنوا در بخش کیوروگی برگزار شد و تکواندوکاران اوزان اول و سوم موفق به کسب سه مدال رنگارنگ شدند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش ایرنا از فدراسیون ورزش های ناشنوایان، در ادامه مسابقات قهرمانی جهان تکواندو ناشنوایان، در بخش کیوروگی مردان از صبح امروز(سه‌شنبه دوم آذرماه) مسابقات اوزان اول و سوم برگزار شد و در پایان علیرضا شریفی منش، فردین قاسمی و امیرسالار امیری فرد به ترتیب مدال‌های طلا، نقره و برنز را کسب ‌کردند.

در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم، علیرضا شریفی منش در دور اول تکواندوکار اکوادور را شکست داد، در دور دوم  برابر حریف اوکراینی پیروز شد و پس از پیروزی در فینال مدال طلا را از آن خود کرد.

امیرسالار امیری فرد در دور اول ورزشکار امارات را شکست داد، در دور دوم برابر حریف اوکراینی پیروز شد و در نیمه نهایی با شکست برابر ورزشکار روس، به مدال برنز بسنده کرد.

در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم، فردین قاسمی در دور اول برابر حریف اوکراینی پیروز شد، در دور دوم تکواندوکار قزاقستان و در نیمه نهایی ورزشکار روس را شکست داد و در فینال برابر حریف پرقدرت روس خود ناک اوت شد و مدال نقره را به گردن آویخت.

همچنین محمد زعفرانی که در دور اول استراحت داشت، در دور دوم برابر حریف کره جنوبی شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

براساس این گزارش در ادامه مسابقات تکواندو قهرمانی جهان ناشنوایان فردا(چهارشنبه) رقابت های اوزان دوم و چهارم برگزار می شود.

نظر شما