شناسهٔ خبر: 50975887 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رایحه بخشش در سیستان و بلوچستان/ رهایی یک نفر از مجازات قصاص

رئیس شوراهای حل اختلاف استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف دشتیاری، اختلاف طایفه ای دو طایفه به سازش ختم و یک نفر از مجازات حتمی قصاص رهایی یافت.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حمید رضا بندانی امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار کرد: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شعبه یک نگور  جلسه صلح و سازش اختلاف طایفه ای منجر به قتل در وقت فوق العاده در شورای حل اختلاف شعبه یک تشکیل شد که اولیای دم با حضور در جلسه رضایت بی قید و شرط خود را اعلام کردند.

وی افزود: این سازش با میانجی گری بزرگان، معتمدان، ریش سفیدان ستاد ملی صبر، منطقه برگزار شد که اختلاف طایفه دیرینه حل و فصل و یک نفر از مجازات حتمی قصاص رهایی یافت.

بندانی گفت: همچنین در راستای امر خداپسندانه صلح و سازش با تلاش عوامل دفتر اجرای احکام مدنی مجتمع مرکزی شوراهای حل اختلاف شهرستان زاهدان اختلاف مالی در پرونده ای با مبلغ 202 میلیون ریال به سازش ختم شد.

وی ادامه داد: این اختلاف همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، با تلاش اعضای بسیجی کانون بسیج شوراهای حل اختلاف در اجرای احکام مدنی مجتمع مرکز شوراهای حل اختلاف زاهدان به سازش ختم شد.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در پرونده دیگری که در این واحد در جریان بود نیز اختلاف مالی با مبلغ 140 میلیون ریال نیز به سازش ختم شد.
پایان پیام/714

نظر شما