شناسهٔ خبر: 50975525 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عنایتی:

قول می‌دهم که هوادار در لیگ برتر فوتبال ماندگار شود

سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص دیدار با آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل آلومینیوم در مورد بازی با این تیم به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد.

نظرتان در مورد دیدار با آلومینیوم چیست؟

بازی بسیار دشواری مقابل آلومینیوم که طی چند هفته اخیر تیمی خوب و منسجم بوده، در پیش داریم. آن‌ها تیم باکلاسی هستند که فوتبال ایده آلی بازی می‌کند و باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا از این بازی امتیاز کسب کنیم. شرایط ما در جدول خوب نیست. از فردا تمام تلاش را به کار می‌گیریم تا نتیجه بگیریم و من مطمئن هستم که بچه‌ها طی دیدار‌های اخیر تجربیات خوبی را به دست آوردند. از فردا می‌خواهیم شرایط خوبی را دنبال کنیم و امتیازات را جمع آوری و در نهایت رتبه خوبی را کسب کنیم. باید به هدفمان که ماندن در لیگ برتر است برسیم.

نظرتان درباره تیمتان چیست؟

تمام کارشناسان درباره تیم ما صحبت می‌کنند، اما اینکه نتیجه نگیرید این کارشناسی ها، زیاد به چشم نمی‌آید. ما تلاش خواهیم کرد در کنار بازی خوب، نتیجه هم بگیریم. کار‌هایی که در تمرین دنبال کردیم را در زمین هم دنبال خواهیم کرد تا بتوانیم از حیث نتیجه گیری هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

آیا ورود تماشاگران به ورزشگاه ها، می‌تواند در عملکردتان تاثیر بگذارد؟

خیلی خوشحال هستم که هواداران در استادیوم ها حاضر می‌شوند. جذابیت فوتبال به تماشاگران و هیاهوی آن‌ها در ورزشگاه است. این اتفاق هر چه زودتر باید به شکل وسیع رخ دهد. این مسئله می‌تواند اتفاق خوبی باشد. شرایط ما هم در تهران به نسبت دیگر تیم‌ها بد نیست. ما از حضور هواداران در ورزشگاه، خوشحال می‌شویم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما