شناسهٔ خبر: 50973321 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امروز انجام گرفت؛

نشست وبیناری رئیس بنیاد شهید برای حل مشکلات ایثارگران قم

قاضی‌زاده هاشمی در ششمین دیدار ویدئوکنفرانسی خود با ایثارگران استان قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (سه‌شنبه) در ششمین دیدار ویدئوکنفرانسی خود با ایثارگران استان قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این نشست پس از شنیدن درخواست‌ها و مشکلات ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم به‌منظور حل مشکل این عزیزان در موضوعاتی، چون تأمین مسکن، معیشت و درمان پرداخت.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه جلسات دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای برداشتن باری از دوش این عزیزان برگزار می‌شود، اظهار داشت: سعی داریم هر هفته دیدار وبیناری با خانواده شهدا و ایثارگر هر استان برگزار کنیم و از مسائل و مشکلات این عزیزان آگاه شویم. خدمت به ایثارگران افتخار بزرگی است و برگزاری این جلسات به صورت آنلاین فرقی با دیدار چهره به چهره ندارد و این عزیزان می‌توانند نظرات و مسائل خود را بی‌پرده ارائه دهند و البته برای برقراری عدالت میان جامعه ایثارگری درخواست‌ها باید به خوبی بررسی شوند.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: رسیدگی به مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تنها مربوط به بنیاد نیست و تمام دستگاه‌های مربوطه باید در خدمت ایثارگران عزیز باشند و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌ها پیش از ارجاع مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید ابتدا خودشان در راستای حل مشکلات این عزیزان اقدام کنند.

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ویدئو کنفرانسی حضور داشتند و به بیان نکاتی در راستای حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان قم پرداختند.

«رقیه تلخابی»، فرزند شهید و شهیده و خواهر دو شهید، «فاطمه ارجمند قلعه‌نو» همسر شهید، «محمد فیضی افرا» جانباز پنج درصد، «فاطمه فلاحیان» همسر جانباز ۲۵ درصد متوفی، «ازهار محمدی» همسر جانباز ۲۵ درصد متوفی، «جواد عابدی سقا» جانباز ۵۵ درصد، «مجید چراقانی» فرزند شهید و «حسن اردشیری لاجیمی» جانباز ۳۰ درصد در این دیدار ویدئو کنفرانسی حضور داشتند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما