شناسهٔ خبر: 50971380 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز اکران آنلاین «تاریخ صدور»/ مراحل فنی «شادروان» ادامه دارد

اکران آنلاین مستند سینمایی «تاریخ صدور» از فردا آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری فارس، اکران آنلاین مستند «تاریخ صدور» به کارگردانی و تهیه کنندگی مجید عزیزی، با نگاهی به تفاوت‌های بین نسلی متولدین دهه‌های ۴۰ تا ۹۰ در سایت خانه مستند آغاز شد.

این مستند فردا چهارشنبه سوم آذر ماه از ساعت 21 در سایت خانه مستند به نشانی khanemostanad.ir در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت..

این مستند سینمایی نگاهی به تفاوت های بین نسلی متولدین دهه‌های ۴۰ تا ۹۰  سده چهاردهم شمسی دارد.

 «تاریخ صدور» تولید شده در خانه مستند و محصول سازمان هنری‌ رسانه‌ای اوج است که پیش از این در دوازدهمین جشنواره سینما حقیقت مورد توجه مخاطبان قرار گرفته بود و از چهارشنبه 3 آذر در سایت خانه مستند برای خرید و تماشا به صورت آنلاین، در دسترس علاقه‌مندان به سینمای مستند قرار دارد.

 

 

* مراحل فنی «شادروان» ادامه دارد 

در ادامه مراحل پس‌تولید فیلم سینمایی «شادروان»، آرش قاسمی صداگذاری تازه‌ترین ساخته سینمایی حسین نمازی و کامیار شفیع‌پور جلوه‌های ویژه کامپیوتری این اثر را انجام خواهند داد.

همچنین تدوین این فیلم سینمایی که همزمان با فیلمبرداری آغاز شده بود، به تازگی توسط عماد خدابخش به پایان رسیده است.

سینا مهراد، گلاره عباسی، نازنین بیاتی، بهرنگ علوی با هنرمندی رویا تیموریان و با حضور رضا رویگری و بهرام ابراهیمی ترکیب بازیگران «شادروان» را تشکیل می‌دهند.

«شادروان» به روایت حسین نمازی روایتی شیرین از یک ملودرام اجتماعی در بستر خانواده‌ای حاشیه‌نشین است که خود را برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما