شناسهٔ خبر: 50959292 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری اولین مزایده فروش حضوری سازمان اموال تملیکی

نماینده قوه قضائیه در اموال تملیکی گفت: اولین مزایده فروش حضوری سازمان اموال تملیکی در سال ۱۴۰۰ برگزار شد و امیدوارم تا پایان سال طبق زمان بندی ۱۰ جلسه حراج حضوری برگزار کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای قاسم رسولی فاضل در ارتباط تلفنی با خبر 21 دوشنبه شب شبکه یک سیما افزود: اولین مزایده فروش حضوری با عنوان حراج برگزار شد که متاسفانه دو سال تعطیل شده بود و این حراج برگزار نمی شد.
وی ادامه داد: با تاکیدی که برای تعیین تکلیف کالاها صورت گرفت امروز اولین جلسه برگزار شد.
آقای رسولی فاضل گفت: در این حراج حضوری سازمان اموال تملیکی، حدود 300 پارتی را به حراج گذاشتیم که بر اساس ارزیابی ها حدود 30 تا 40 درصد این پارتی ها بفروش رفته است.
وی با اشاره به اینکه کالاها در این حراج متنوع بود اضافه کرد: 11 استان در این مزایده شرکت کرده بودند که کالاهایی مانند قطعات خودرو، قطعات صنعتی و اقلام متنوعی وجود داشت که بفروش رفت و افراد حقیقی هم در این جلسه شرکت کردند و رقابت خوبی هم ایجاد شد.
نماینده قوه قضائیه در اموال تملیکی با بیان اینکه امسال حراج حضوری نداشتیم تصریح کرد: امیدوارم تا پایان سال و طبق زمان بندی 10 جلسه حراج حضوری برگزار کنیم؛ البته مزایده الکترونیک هم داریم که اولین مزایده الکترونیک بعد از دستور ریاست قوه قضائیه امروز کلید خورد و تا یک هفته آینده افرادی که قصد شرکت در این مزایده را دارند می توانند از کالاها دیدن و قیمت را اعلام کنند.
وی ادامه داد: امیدواریم سازمان اموال تملیکی نسبت به اطلاع رسانی عمومی برنامه جدی تری داشته باشد چون محدودیت در اطلاع رسانی وجود دارد و البته بازدید از کالا هم زمان کمی داشت که به سازمان اموال تملیکی متذکر شدیم تا مهلت بیشتری را برای بازدید کالاها برای خریداران در نظر بگیرد تا شاهد اتفاقات بهتری باشیم.
آقای رسولی فاضل گفت: بعد از بازدید ریاست قوه قضائیه از انبارهای سازمان اموال تملیکی شاهد این هستیم که شتاب خوبی در جهت تعیین تکلیف کالا نسبت به گذشته وجود دارد و این روند بهتر هم خواهدشد.

<div id="video-display-embed-code_7283404"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3284558/7283404?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما