شناسهٔ خبر: 50947065 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز در آیین تقدیر از فرهنگیان و دانش اموزان مولف فارس تاکید کرد:

افزایش سرانه مطالعه دانش آموزان یکی از اهداف اصلی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز است

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: افزایش سرانه مطالعه دانش آموزان یکی از اهداف اصلی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز است زیرا این مساله میتواند آینده شهر را روشن سازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، علی اکبر سلطانی در آیین تقدیر از فرهنگیان و دانش اموزان مولف شیراز و رونمایی از 4 کتاب تالیف شده توسط معلمان استان که به مناسبت هفته کتاب در دبیرستان حاج حسین مختارنامه اموزش و پرورش ناحیه 4 شیراز برگزار شد گفت: یکی از مشکلات اساسی ما خوانش کتاب از روی اجبار و بی میلی است که همین مساله میتواند دانش اموزان را از کتاب دور کند. 


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: باید در معرفی کتاب به  دانش اموزان ذائقه و علاقه آنان را در نظر گرفت تا این دانش اموزان در اینده نیز با کتاب مانوس شوند.
سلطانی گفت: خوشحالیم که کتابنویسی و تالیف در کشور ما براساس علاقه مولفان و دانش آموزان صورت می پذیرد و همیشه فضای منعطفی در حوزه تالیف حاکم بوده است.
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: کتابخوانی زمانی در دانش آموزان توسعه پیدا می کند که داستان نویسی و کتابنویسی را به وسیله خاطره نویسی و داستان نویسی به آنان یاد دهیم.
وی گفت: کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز نیز با استقبال از طرح و برنامه های افزایش نرخ مطالعه و کتابخوانی در دانش آموزان به دنبال تحقق این امر مهم است.

نظر شما