شناسهٔ خبر: 50941937 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

وام ازدواج دانشگاه تربیت مدرس به دانشجویان علوم پزشکی

معاونت دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد: وام ازدواج ویژه دانشجویان دوره روزانه و شهریه‌پرداز مقاطع ارشد و دکتری علوم پزشکی پرداخت می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه ای اعلام کرد وام ازدواج به دانشجویان دوره روزانه و شهریه‌پرداز مقاطع ارشد و دکتری علوم پزشکی پرداخت می شود.

وام ازدواج دانشگاه تربیت مدرس به دانشجویان علوم پزشکی

شرایط اعطای وام در این اطلاعیه به این شرح است؛ دانشجویان دوره روزانه و شهریه‌پرداز که در حال تحصیل عقد رسمی کرده اند و یا حداکثر تا یکسال بعد از تاریخ عقد رسمی با ارائه عقدنامه دائم محضری می‌توانند وام ازدواج به مبلغ ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ و برای یک نوبت دریافت کنند که در این خصوص تاریخ عقد در سال جاری باید از تاریخ ۳ مهرماه ۱۳۹۹ به بعد باشد و در صورتیکه زوجین دانشجو باشند نیز با رعایت سایر شرایط به هر دو نفر تسهیلات ازدواج اعطاء می‌گردد.

گفتنی است، مهلت درخواست وام و تکمیل مدارک از تاریخ ۲۵ آبان تا ۲۰ آذر ماه است.

متقاضیان وام باید در مقطع تحصیلی قبل تسویه حساب نموده و دانشگاه مربوط در سیستم صندوق رفاه آنان را فارغ التحصیل اعلام کرده باشد. در غیر این صورت امکان ثبت وتایید درخواست وام مقدور نخواهد بود.

به دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با ارائه مدارک و مستندات لازم حداکثر تا سقف ۱/۵ برابر مبلغ وام ازدواج، تسهیلات قابل پرداخت خواهد بود. همچنین دانشگاه تربیت مدرس متذکر شده است که اعتبار وام محدود است.

برچسب‌ها:

نظر شما