شناسهٔ خبر: 50926317 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در عملیات شهادت طلبانه

کشته و زخمی شدن بیش از پنج نظامی صهیونیست

در پی عملیات شهادت طلبانه در باب السلسله، یکی از دروازه‌های مسجدالاقصی یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسید و حداقل پنج تن دیگر زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل­ ­­خبرگزاری صدا و سیما ؛ در پی عملیات شهادت طلبانه در باب السلسله، یکی از دروازه‌های مسجدالاقصی یک نظامی صهیونیستی کشته و حداقل پنج تن دیگر زخمی شدند.

<div id="video-display-embed-code_7276238"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3283006/7276238?width=350&height=250"></script></div>

شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از خبرنگار خود در قدس از کشته شدن یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر ضربات چاقو و زخمی شدن پنج تن دیگر در حادثه تیراندازی در منطقه باب السلسله در قدس اشغالی خبر داد.
خبر‌ها از هلاکت یک صهیونیست و شهادت عمل عملیات حکایت دارد.
شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش به نقل از خبرنگار خود در فلسطین اشغالی از زخمی شدن سه شهرک نشین صهیونیست خبر داد که حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است. این سه شهرک نشین بعد از تیراندازی نزدیک منطقه باب السلسله در قدس اشغالی زخمی شدند.
خبرنگار المیادین افزود: نظامیان اشغالگر بعد از عملیات باب السلسله در قدس اشغالی نیرو‌های زیادی را به قدس اشغالی فراخوانده اند.
حماس: عملیات شهادت طلبانه تا آزادی قدس ادامه دارد.

<div id="video-display-embed-code_7276206"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3283006/7276206?width=350&height=250"></script></div>


شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی تا زمان خروج اشغالگران از این شهر ادامه خواهد داشت.
حازم قاسم گفت: قدس اشغالی هرگز در برابر اشغالگری شنیع صهیونیست‌ها تسلیم نخواهد شد.
وی افزود: جوانان انقلابی فلسطین، تا آزادی سرزمینشان و بازپس گرفتن مقدساتشان به مبارزات قانونی و مشروع خود ادامه خواهند داد.

 

نظر شما