شناسهٔ خبر: 50907713 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

حرف‌های عجیب پسرک بی‌استعداد مربی تمام‌شده شهرخودرو+ عکس| در کجای فوتبال دنیا!

در شرایطی که اکبر میثاقیان و شهرخودرو تاکنون در لیگ برتر بیست و یکم فقط باخته‌اند و در قعر جدول حضور دارند، پسر سرمربی دست به افشاگری عجیبی زده است.

صاحب‌خبر -

شروین رمضانی/شهرآرانیوز، چند ساعت پس از شکست شهرخودرو مقابل ذوب‌آهن، بهتاش میثاقیان پسر سرمربی همیشه غایب تیم شهرخودرو اقدام به انتشار یک استوری عجیب کرد. او با عکس گرفتن از پیام سرمربی سابق تیم شهرخودرو خطاب به پدرش نوشت:

 

 

حرف‌های عجیب پسرک بی‌استعداد مربی تمام‌شده+ عکس| در کجای فوتبال دنیا!

 

«دوستان این پیامارو مربی اخراج شده شهرخودرو برای پدر من فرستاده. در کجای دنیای فوتبال دیدین مربی که اخراج شده برای جانشینش پیام بفرسته یا اسکرین از کامنتای مردم بگیره و بفرسته؟ بابا تو چی می‌گی چند چندی با مس ۱۰ بازی ۲ امتیاز گرفتی. قضاوت چنین آدمی با شما»

بامزه اینکه این حرف‌ها را خطاب به محمدرضا مهاجری کسی نوشته که خودش شخصیت فوتبالی کاملا وابسته‌ای داشته، دارد و خواهدداشت.

بهتاش میثاقیان که نوشته «در کجای دنیای فوتبال» کاش توضیح دهد که در کجای همین دنیا، پسرکی بی استعداد صرفا به خاطر رانت سرمربی بودن پدر فوتبالیست شده که او شد؟

کارنامه بهتاش مشخص است و همه می‌دانیم اگر حمایت‌های پدرش نبود، نهایتا این روز‌ها در ۳۴ سالگی کاپیتان یک تیم در لیگ دسته یک مشهد می‌شد و خوشحال بود که فوتبالیست بوده! اما خب به لطف اینکه ایران به هیچ کجای دنیای فوتبال شبیه نیست بهتاش میثاقیان هم فوتبالیست شد، بازی در لیگ برتر را تجربه کرد و حالا هم به پشتوانه نیمکت‌ها و سکو‌هایی که نشسته می‌تواند علیه مهاجری استوری منتشر کند.
بهتاش علیه مهاجری بحث را به مس کرمان کشانده و احتمالا یادش رفته پدرش هم در کرمان نتوانست مس را لیگ برتری کند، آن هم دقیقا در سالی که مهاجری سیاه‌جامگان را لیگ برتری کرد. بهتاش فراموش کرده اگر مهاجری در کرمان ۲ امتیاز گرفت و اخراج شد، همزمان پدرش اکبر میثاقیان هم در ویستاتوربین لیگ دویی و خوشه طلایی ساوه روزگار تیره و تاری را پشت سر گذاشت.

بهتاش فراموش کرده که حالا پدرش برخلاف گذشته موفق، رودست علی حنطه زده و اگر شهرخودرو را هم به لیگ یک بفرستد، مثل علی حنطه که پیام و ابومسلم را در طول ۲، ۳ فصل به قهقرا فرستاد، به قاتل فوتبال مشهد تبدیل خواهدشد. فوتبال دوستان مشهدی فراموش نکرده اند سیاه‌جامگان را چه کسی آن شکلی بست که در نهایت مرزبان و عنایتی هم نتوانستند نجاتش دهند و راهی لیگ یک شد.

بهتاش فراموش کرده که همان روزهای نخست حضورش در فوتبال، خداداد چقدر خوب و دقیق فهمید که او چقدر بی استعداد است و روی آنتن زنده برنامه 90 از فشار پدر برای حضور پسر در لیست ابومسلم آن سال گفت. بهتاش شاید فراموش کرده که اواخر دهه هفتاد ابومسلم را پدرش به لیگ پایینتر فرستاد و فیروز کریمی با همین رضا مهاجری بود که دوباره اعتبار فوتبال خراسان را به لیگ برتر آوردند.

نظر شما